צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  גמילה מקקיאמא של קסם 15:18 16/12/2008
שלום, בתי בת 2 ן 10 חודשים. היא גמולה מפיפי יום ולילה מעל חצי שנה.
קקי רק בחיתול. היא יודעת מתי , מבקשת אבל רק בחיתול. אני שניה לפני תחילת גמילה מהקקי (כל יום אנו סופרים כמה חיתולים נשארו לנו וכשזה יגמר לא יהיו יותר). אני ממש מתלבטת אם עושה את הדבר הנכון . מצד אחד מרגישה שאולי צריך לעזור לה מעט, אך מצד שני מפחדת להכניס אותה ואותנו למתחים וסרטים שאולי הם לא נכונים.....
אני שומעת וקוראת לכאן ולכאן וקשה לי להחליט.....
מבקשת את הסיוע שלכן...תודה!
   גמילה מקקינורית גולדמן 19:03 25/12/2008
שלום,
אני ממליצה לך לא להכין אותה זמן ארוך מדי לפני התחלת הגמילה מהקקי,כדי לא להכניס ללחץ וכדי לא לגרום לציפיות מוגזמות ממנה ,כאשר חוסר יכולת לבצע אותן תעמיד אותה במצב של קונפליקט וחרדות.
בברכה
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית

קבוצת שיח
   לחדד את השאלה...אמא של קסם 15:31 30/12/2008
נורית תודה על תשובתך, אך הייתי רוצה לחדד את השאלה ולנסות להבין האם לגמול אותה למרות שהיא החלטית מאד לגבי עשיית הקקי בחיתול. מה ההשלכות של גמילה ללא מוכנות הילדה? האם עדיף לחכות עד שתראה איזשהו רצון לךשיתוף פעולה עם הגמילה?
תודה
   לחדד את השאלהנורית גולדמן 08:06 05/01/2009
שלום,
לפני הגמילה רצוי לאמר לה שאת מרגישה שהיא כבר ילדה בוגרת ומבינה ואת חושבת שהיא כבר יכולה לעשות קקי בשירותים או בסיר וכאשר היא תעשה את הקקי, את תשבי לידה תקריאי לה סיפור או שתשירו שירים ביחד,אם היא תתנגד,אפשר להשתמש בשיטת האסימונים כלאמר:בקקי פרס,לתת לה הפתעה קטנה כל פעם שהיא עושה קקי בסיר תוך כדי עידוד ובהדרגה להוריד את הפרסים.
אפשר לשלב את הגמילה עם ספרים בנושא או קלטת פיפי פרס וכו...
בהצלחה
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית
קבוצת שיח




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו