צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  מציצת אגודלאמא טריה 20:33 19/07/2009
שלום!
בתנו בת חודשיים וחצי, מתפתחת ועולה במשקל. לפני כחודש גילתה את האגודל והתחילה "להתנחם" בעזרתו אך ורק בשעות מצוקה, בעיקר כדי לעזור לעצמה להרדם. היא יונקת המון ואני בטוחה שרפלקס המציצה מסופק. היא לא לוקחת מוצץ. בשבוע האחרון היא נראית עצבנית, כאילו סף התסכול שלה מאוד ירד ומוצצת את האגודל בלי סוף!!!! רק על הידיים אפשר לגרום לה להפסיק. היא מבלה עכשיו כמעט את כל היום על הידיים, כי ברגע שעוזבים אותה היא מוצצת את האגודל כל כך חזק שהוא נהיה אדום (אין העדפה לימין או שמאל). ניסיתי להניק יותר, ניסיתי לתת לה מוצץ אבל היא כל כך שונאת אותו שהיא כמעט מקיאה מזה, ניסיתי להפחית גירויים, אבל זה לא עוזר. הייתי אצל רופא ילדים ומבחינה רפואית הכל תקין.
אני ממש מוטרדת, נראה כאילו משהו מציק לה ואני לא יודעת מה לעשות.
תודה רבה מראש
   מצציצת אצבענורית גולדמן 14:28 07/08/2009
שלום,
לתינוקות מאוד קטנים שלא מכבר הגיחו לאויר העולם קשה עדייו לוסת את תחושותיהם והם זקוקים למשהו שירגיע אותם , נשמע שלבתך עדיין קשה לווסת את תחושותיה והיא זקוקה למשהו שירגיע אותה ולכן אני מציעה לך לנסות אלי לתת לה מוצץ מסוג אחר, חיתול, שמיכה או בובה רכה שתתרגל אליה ויכול להרגיע אותה.
בברכה
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית
מכון שדות-יעד חן




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו