צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  תינוק ישן במיטת ההוריםקרן 00:00 23/07/2007
שלום,

מהרגע הגיע בננו לגיל שנה הוא אינו מוכן לישון במיטתו אלא במיטתנו בלבד. הסירוב מלווה בצעקות ובבכי מר עד שאחד מאיתנו ההורים נשבר ומעביר אותו למיטתנו.
ברצוני לדעת כיצד ניתן לשנות את ההרגל שלו? אנו מוכנים להשקיע זמן בחינוכו מחדש וכמובן שואפים שהשינוי לא יהיה טראומטי עבורו.
תודה,
קרן
   תינוק במיטת ההוריםענבל 18:22 24/07/2007
כדי לשנות את ההרגל צריך פשוט לא להשבר, ובכל פעם שהוא בוכה רק לגשת ולנסות להרגיע ליד מיטתו (מיים, חיבוק וכד'). אם לא נרגע- ללכת ל 2-3 דקות ולתת לו קצת לבכות ואז לנסות שוב להרגיע, וחוזר חלילה. אם תהיו עקביים עם זה הוא יבין שאינכם מעבירים אותו יותר.
אך יש כאן שאלה שעולה- האם אתם לגמרי שלמים עם הצעד? בדרך כלל כשהורים שלמים לגמרי עם החלטה לשנות הרגל של הילד- זה הולך בקלות, וגם הדרך איך לעשות זאת נראית להורים לרוב ברורה. האם גם את וגם האבא שלמים עם המהלך? אם אחד מכם או שניכם לא שלמים עד הסוף עם ההחלטה- יהיה לכם קשה מאוד לבצע אותה, ובמצב שכזה עדיף שקודם תעשו בירור עם עצמכם- מהן ההתלבטויות סביב העניין.

בברכה,
ענבל צור שולשטין
(M.A.) פסיכולוגית קלינית
קבוצת שיח




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו