צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  נפתח פורום בנושא דיכאוןד"ר שרון בן רפאל 18:29 11/10/2009
שלום לכולם! בימים אלו אני מעלה פורום חדש בנושא דיכאון.

forums.leida.co.il/forums/index2.php?id=213&lang=HEB

פורום זה המהווה מרחב מוגן ואנונימי (אם תרצו) לשאלות בנושא דיכאון בהריון, אחרי הלידה, בתקופות של טיפולי פריון ובכלל.

דיכאון יכול להופיע בכל מיני תקופות בחיים אולם לעיתים קרובות הוא מופיע בתקופות מעבר, בתקופות של לחץ בין אישי (קונפליקטים זוגיים ובכלל) ולאחר אובדן.

ההריון והלידה מהווים תקופת מעבר לאמהות, במהלכם חשות נשים רבות רגישות יתר לסביבה ומצב רוח לא יציב. במאמר שפורסם בניוזלטר האחרון תוכלו לקרוא על כל התופעות הנורמאליות האופיניות בהריון ולאחר הלידה, על תוגת האמהות ועל דיכאון אחרי לידה.

(לינק למאמר: www.drsharon.co.il/121457/Post-Partum-Depression)

נושא הדיכאון בהקשר להריון ולידה - מאוד לא מדובר. נשים רבות חשות בושה ואחרות לא מזהות, בתוך כל הלחץ של האמהות, שמשהו אינו כשורה. לעיתים קרובות אני שומעת מנשים המספרות שסבלו מדיכאון אחרי לידה במשך חודשים ארוכים אולם לא ידעו זאת. בינתיים הפגיעה בתינוק, באם ובמשפחה גדולה.

אתם מוזמנים להיכנס לפורום, לשתף ולהתייעץ. אשמח לחלוק מניסיוני המקצועי כפסיכולוגית המתמחה בטיפול בדיכאון ומניסיוני האישי כאם. המטרה לעזור לכם להפריד את התופעות הנורמאליות מאלו הדורשות טיפול מקצועי ולספק ייעוץ ראשוני. (הייעוץ בפורום אינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי ספציפי לכל מקרה.)

דיכאון זאת תופעה מוכרת ובעלת טיפולים אפקטיביים. אין טעם להמשיך לסבול בשקט, בתוך שבועות ספורים רוב המטופלים (בפסיכותרפיה ואו תרופות) יחושו הטבה ניכרת.

נתראה בפורום,

שרון.

ד"ר שרון בן רפאל, פסיכולוגית, מתמחה בטיפול קצר מועד בדיכאון ובדיכאון אחרי לידה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו