צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  גנון או לא להיות?אדוה 15:22 09/09/2009
שלום, אני צריכה עזרה בהתלבטות קשה.בני בן שנה ושבעה חודשים ועד היום הוא היה איתי בבית . עכשיו חשבתי שזה הזמן להכניס אותו לגן מפני שהוא מאוד סקרן ושובב ונראה שאיתי בבית כבר משעמם לו. בגלל שמשעמם לו אני עובדת מאוד קשה כדי לשעשע אותו- ג'ימבורי, ברכה, בני דודים, טיולים , גני שעשועים ועוד... וזה כבר התחיל להיות קשה גם לי... מצד שני בגן הוא בכה נורא והיה לי מאאאאאאוד קשה לשמוע . השאלה שלי היא בעצם האם ילד בגילו יכול להישאר עם אמא בבית עוד חצי שנה נגיד עד גיל שנתיים? או האם זה כבר גיל שהוא צריך גן?
ועוד שאלה. האם צריך בגיל הזה פרידה מסודרת כאשר אני שמה אותו בגן או לשחק איתו קצת וללכת בשקט כמו גנבת? (המחשבה על זה לא נעימה לי...) נאמר לי שבגיל הזה אין לו שום תחושת זמן ועל כן הוא עלול לפחד שמא זו פרידה לנצח... עזרה בבקשה..
   גנון או להיות?נורית גולדמן 22:27 12/10/2009
אדוה שלום,
בגיל של בנך ,מומלץ להכניס לגן מכיוון שבשלב זה הוא לומד ורוכש מיומנויות חדשות שלא תמיד קל לתת אותם בבית כמ: מיומנויות מוטוריות,שכליות וחברתיות אשר ניתנות בגן.
לשאלתך השניה,
פרידה חשוב שתיהיה מסודרתכלאמ: צריך לאמר לילד שאת הולכת ,לתת לו נשיקה וחיבוק ולאמר לו שתבוא לקחתו צאוחר יותר , כי אז הוא מבין שאת לא נעלמת לו אלא הולכת ואת תחזרי
בברכה
נורית גולדמן-עובדת סוציאלית קלינית
מכון שדות -יעד חן




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו