צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  ג'ט לג אצל פעוטה בת שנה ושלושה חודשיםהילה 15:48 06/09/2010
היי.

יש לנו ילדה בת 15 חודשים. היינו איתה בטיול לארה"ב למשך כשבועיים, כאשר במהלך השבועיים האלו היא היתה ילדה מדהימה. הסתגלה מהר מאוד לשעון החדש (10 שעות הבדל), היתה מרותקת מכל הגירויים והצליחה לישון טוב בעגלה כשהתעייפה.
מהיום שחזרנו לארץ (לפני כשישה ימים) עשינו כל מה שרק אפשר כדי לעזור לה להתגבר ביתר קלות על הג'ט לג ומהר מאוד החזרנו אותה לשגרה שהורגלה אליה, אבל...........

בכל זאת, במשך כל השבוע האחרון הילדה מתעוררת במהלך הלילה (כל פעם בשעות שונות) ונשארת ערה בין 3 ל- 4 שעות לסירוגין, ומעבר לעובדה שהיא עירנית לחלוטין, היא נתקפת בכי היסטרי מלווה בצעקות אמא, אבא... ונורא קשה להרדים אותה חזרה.

אנחנו די נואשים, כיוון שאנחנו לא יודעים איך לעזור לה.
הדבר האחרון שניסינו הוא לפרוס לה מזרונים ליד המיטה שלנו כדי שתישן לידנו, לפחות כדי להקנות לה תחושת ביטחון לאחר שבועיים שהיא ישנה במחיצתנו.

יש לציין שהיא גם התחילה גן חדש, כך שחשוב לנו להעיק עליה כמה שפחות עם נושא השינה, אך מצד שני, לא רוצים להקנות הרגלים לא טובים.
עד לנסיעה זו לא היו בעיות שינה מיוחדות. היא היתה נרדמת די בקלות לבדה במיטה שלה, מדי פעם עם התערבות מצידנו, שמלווה בעיקר בכניסה לחדר, ליטוף או טפיחה על הגב וזהו.

אשמח אם מישהו יוכל לייעץ לנו איך אנחנו יכולים להתמודד עם הבעיה ולהקל עליה כדי שהיא וגם אנחנו נוכל לחזור לשגרה כמה שיותר מהר. הדבר מקשה על ההסתגלות שלה בגן וכן על ההתמודדות שלנו במקום העבודה.
כמו כן, האם ג'ט לג שנמשך כמעט שבוע הוא דבר נורמלי?

תודה :)




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו