צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פסיכולוגיית תינוקות ופעוטות
מנהל/ת הפורום: ענבל צור-שולשטיין, נורית גולדמן,ענת בן דוד
  שתיית בקבוקים בגיל שנתיים וחצידנה 21:19 24/12/2011
שלום,
ביתי, כיום בת שנתיים וחצי, רגילה ללכת לישון עם בקבוק סימילאק וגם שותה כשהיא קמה בבוקר. היא מאד אוהבת את זה וברור שזה סוג של פינוק בשבילה. התחלתי לדלל את זה ואני אומנם שמה כמות יחסית קטנה של אבקה אבל התחלתי לתהות אם כדאי לגמול אותה מזה, גם בגלל עניין בריאות השיניים (היא שותה סימילאק אחרי צחצוח השיניים בלילה), גם בגלל שמתישהו נרצה לגמול אותה מחיתול גם בלילה וזה נראה לי קצת בעייתי ביחד וגם עצם זה שזה הרגל מעצבן כזה - בסופ"ש היא שותה 4 בקבוקים ביום, כי היא רוצה גם לפני השנ"צ וגם כשקמה מהשנ"צ, וזה נראה לי מוזר שילדה בגילה שותה 4 בקבוקים ביום.
האם כדאי באמת לגמול אותה באופן חותך משתיית בקבוקים, לפחות בלילה? אני גם אמורה ללדת בעוד חודש וחצי אז אני לא יודעת אם זה זמן טוב או לא?
תודה
   אותו דבר קורה ליניניקי 20:42 28/12/2011
יש לי ילד בן 3 וחצי והוא עדיין אוכל 3 פעמים ביום סימילאק מבקבוק . משום שזה בא בנוסף למזון רגיל אני כלל לא דואגת מכיוון שבסימילאק ישנם מלא ויטמינים ועוד חומרים חיוניים לילד. אני הייתי מציעה לך לא לגמול אותה כלל ולהפך. אם הסימילאק הועיל לה בהיותה תינוקת היי בטוחה שהוא אינו מזיק לה עכשין כלל.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו