צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  הי הלית !!!אפרתה 00:31 21/06/2007
מזל טוב על הפורום, וכל הכבוד שאת מוצאת זמן גם לעזור לאחרות...
אני את דלקת הגב עברתי, נכנסתי לשמיני כבר, כרגע מקורקעת הביתה עקב צירים מוקדמים, ובאמצע השיפוץ.... זוכרת איך חיפשנו לי בית?? (-:

בקיצור, שני הבנים ימשיכו לישון בחדר אחד והניו בורן יקבל חדר משלו.
קראתי כאן את עצותייך על צבע בקיר לחדר תינוק. מה לגבי הילדים? הם בני 4 וחצי ושנתיים.
מעניין שבדיוק היום אמא שלי הץתקשרה להגיד שהתארחה בטלויזיה יועצת בנושא שלך והמליצה לצבוע את חדרי הילדים בגוון אפרסק. ממש לא מתחשק לי על אפרסק, מה עמדתך??

מקווה שהכל אצלך טוב

אפרתה
   הי אפרתהלית מתן-חרל"פ 08:55 21/06/2007
אני שמחה שאת מרגישה טוב יותר (במובן מסוים..). אשמח לשמוע (לא בפורום) לאן עברתם, גבעתיים?
בכל אופן לגבי שאלתך, כתבי לי את תאריכי הלידה של הילדים על מנת שאוכל להמליץ לך על צבעים שמתאימים להם באופן ספציפי. בנוסף, צבעי החדר עליהם המלצתי תקפים גם לתינוקות אך גם לילדים קטנים (במובנים מסוימים הצרכים דומים: שינה טובה, רוגע וכו'..).
הלית
   פרטים נוספיםאפרתה 16:29 21/06/2007
הי שוב.
כן, לא סתם נישארנו בעיר, אלא אנחנו עוברים לרחוב מקביל, 30 מטר מהנוכחי...

תאריכי הלידה:
השניים שיחלקו חדר: 15/12/02, 28/05/05

המיועד לבוא, אם יתאפק וימתין למועדו, אמצע אוגוסט.

לצערי אחת המיטות של הבנים תהיה בהמשך הקיר של הדלת, כך שכשפותחים את הדלת כפות הרגליים שלו יהיו מול הדלת. אם זה ממש גרוע אז אשים שם את הארון והמיטה תלך לקיר שמשמאל לדלת, קיר שהינו עמוק יותר ולא רואים את המיטה כשעומדים על המפתן. נשמע לי מבולבל. אולי אני צריכה לקבוע איתך פגישה מסודרת?

גם בחדר השינה שלנו חשבתי לתת גוון על קיר אחד...

אפרתה
   אפרתה, הנה הצבעים שמתאימים ל"גדולים" שלךהלית 19:17 21/06/2007
אז ככה, הגדול שנולד ב 2002 הצבעים שמתאימים לו הם: לבן ואפור על גווניו וכן צבעי האדמה לרבות כתום. הצבעים שמתאימים לקטן, שנולד ב 2005 הם: ירוקים למיניהם והצבעים הכהים (בעיקר כחול ושחור). צבעי האדמה נטרליים עבורו. זה לא אומר שחייבים לצבוע קיר בצבע מסוים. אם רוצים ממילא לצבוע, כדאי להתחשב בזה. זה אומר שאלו הצבעים שמתאימים להם באופן כללי ואפשר לבחור משהו אחד בחדר שיהיה באחד מהצבעים הללו ושיהיה מספיק דומיננטי כך שיוכל להשפיע. אפרסק מתאים שייך לצבעי האדמה כך שהוא מתאים אבל אם את לא אוהבת אז בטוח שלא. גם הצבעים שהזכרתי בהמלצות לחדרי תינוקות, רלבנטיים לילדים גדולים יותר, שוב מאחר והצרכים דומים. לגבי מיקום המיטה, זה נכון שלא טוב למקם מיטה מול הדלת אבל חשוב לי לציין שיש עוד אלמנטים שצריך לקחת בחשבון בקביעת מיקום המיטה. אם אפשר לשנות את מיקומה מול הדלת מה טוב. אם לא, כדאי לשים חציצה בין המיטה לדלת למשל מובייל / קריסטל תלויים או מראה על הקיר, בתנאי שהמיטה והישן בה לא משתקפים. יכול להיות שעדיף להזיז את המיטה אבל את זה כדאי לראות ולשקול עוד שיקולים. אני אשמח לראות את הבית ולייעץ לך באופן מעמיק יותר. אפשר לייעץ בפנג שווי הן לפני כניסה לבית והן כשכבר גרים בבית. תכתבי לי אם מתאים לך. ודבר אחרון, לגבי צביעת קיר בחדר השינה שלכם, אצטרך גם כאן תאריכי לידה. זהו בנתיים. הלית
   תודה רבה!אפרתה 23:39 21/06/2007
אני צריכה לחשוב מה לעשות עם כל המידע הזה. יש לי ארון פוצייקה ישן שאני מתכננת לצפות בטפט, אולי הוא יהיה בגוון ירוק והקיר בגוון אוף וויט טככה לשניהם יהיה צבע נכון בחדר?

לילה טוב בינתיים
אפרתה
   אפרתההלית 12:12 22/06/2007
באמת עוד דבר ששכחתי לציין הוא שכאשר שני ילדים / מבוגרים חולקים חדר, חשוב שיהיה ביטוי לצרכים של כל אחד מהם. זה גם בא לידי ביטוי בכך שיהיו צבעים שמתאימים לשניהם.
בהצלחה ושהחודש האחרון יעבור בשלום. הלית
   הבנתי... תודה על התשובות המפורטות (-:אפרתה 23:57 22/06/2007
   הלית ומיה - תודה. בבית שלנויפעתי 11:31 24/06/2007
יש למעשה מראה תלויה רק בחדר האמבטיה, מראה עגולה וקטנה יחסית, מעל הכיור, שמשתקף בה רק פלג הגוף העליון.
מיה - נתת לי רעיון מצוין לתלות מראה בתוך הארון, גם בחדר השינה וגם בחדר של הילדה (צריך רק לקוות שהמראה לא תכפיל את הבלגן שבתוך הארון...). אני מניחה שבארון תתאים מראה מלבנית. אני צריכה עוד לברר איך מחברים את המראה לדלת הארון.
האם אפשר לקשט את המראות - למשל על-ידי פרחים וכד' שעשויים מחומר שנצמד למראה (וגם לאריחי חרסינה, אמבט) או על-ידי צבעי זכוכית מיוחדים?
האם מראה בחדר עבודה היא בעייתית? ומה לגבי מראות קטנות ומקושטות שתלויות זו לצד זו - עכשיו כשאני כותבת את זה, נראה שזה לא טוב, כי זה יוצר מעין "פיצול" של הדמות המשתקפת.
סליחה על האורך ומידת הפירוט. כל התחום מרתק בעיניי!
   אוי, זה היה אמור להיות בשרשור שמעל, על המראות...יפעתי 11:32 24/06/2007




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו