צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  חדר שינה אילן 16:46 12/03/2008
נקבה 12/10/1964
זכר 4/6/1958

כיוונים טובים לנו ?
צבע מיטה מתאים אנחנו רוצים ליצבוע את המיטת עץ אורן שלנו בצבע אפוקסי איזזה צבע מומלץ
   שלום אילןmyalunea 12:21 13/03/2008
אני אישית פחות מתמקדת בתאריכים ויותר בשיטת ה- FACING של הרהיטים בבית ובשלב בחיים בו נמצאים האנשים הגרים בו. אם תשובתי לא תספק אותך ותרצה תשובה ספציפית לגבי התאריכים שציינת אנא יידע אותי והעביר זאת להלית.
אנרגיצ הצ'י של המערב מעודדת שביעות רצון ורומנטיקה ועל כן כיוון זה מומלץ להורים. הוא מספק רוגע, שינה נינוחה, פרטיות ושקט אשר הכרחיים לטיפוח מערכת יחסים.בחדר מערבי, על הקישוט להמריץ את האנרגיה - רצוי לעצב בצבעים ורודים לבנים ואפורים עם נגיעות של אדום. הוספה של אדום מגבירה את האוירה הרומנטית (אפשרי כמובן אדום יין עדין יותר לדוגמא), הוספה של לבן אטום או צבע שמנת יגבירו את אווירת הרוגע והשלווה. לא פחות חשוב מצבע המיטה הוא המיקום שלה בחדר. לא מתחת לחלון (אם אין ברירה אז לשים וילון ולסגור את החלון בלילה), לא בהמשך לדלת, להקפיד על מרווח שווה מהקיר משני צידי המיטה וכו'.יש לשמור על החלל שמתחת למיטה ריק ונקי. אם ישנן בעיות ספציפיות בשינה שלכם שברצונכם לפתור אנא פרטו. צביעה נעימה ושינה מתוקה.

מיה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו