צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  שלום[=מורן 20:23 21/02/2009
אני עוברת לדירה עם בן זוגי,
ורציתי לדעת באיזה כיוון להניח את המיטה שלנו, הרגליים לכיוון הדלת או שהגוף מול הדלת (רגליים לכיוון מערב ) זה 2 האופציות היחידות .
שנינו ילדי 1988 עם זה חשוב...
תודה רבה ושבוע טוב!
   חדר שינהmyalinea 20:03 03/03/2009
מורן שלום,

מצטערת על העיכוב.

ככלל, עבור אנשים צעירים, מומלצת שינה בכיוון מזרח או דרום מזרח, היות ואתם נמצאים בשלב הבנייה של החיים שלכם. בכיוונים אלו יש אנרגיות חיוביות הטובות להתחלות מוצלחות.
גם כיוון מערב הוא טוב לרומנטיקה. מהתיאור שלך לא כל כך הבנתי מה הכיוונים. את הכיוונים בודקים בעזרת מצפן ממרכז הבית. הכיוונים מתייחסים לכיוון הראש ולא הרגליים!
כמו כן, רצוי לא למקם מיטה מתחת לחלון, אם אין ברירה רצוי לתלות וילון ולסגור את החלון במשך הלילה (בזמן השינה).
על המיטה להיות במרחק שווה מן הקיר בשני צידיה, כך שתתאפשר כניסה למיטה באופן שווה לכל אחד מכם. על התאורה להיות רכה, אהילים מאוד עוזרים ליצור אוירה זו. אם יש חדר אמבטיה צמוד יש להקפיד ולסגור את דלת הגישה אליו. ע"מ לחזק את הזוגיות אפשר להוסיף איבזור עם אוריינטציה זוגית, בתמונות (שלכם ביחד או על הקיר עם אלמנט זוגי), זוג נרות, זוג ברווזי מנדרין אשר מסמלים זוגיות לאורך כל החיים וכו' לפי הטעם שלכם כמובן.

שיהיה בהצלחה!

מיה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו