צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  חדר שינה והיריוןגלית ועמית 17:44 01/06/2009
שלום הלית
אני קצת חדשה בענייני הפנג שואי אבל ממש עכשיו התחלטנו לארגן את חדר השינה שלנו ונראה שחשיבה בכיוון הזה היא מעניינת וחשובה.

קצת נתונים:
שמי גלית נולדתי ב 6/7/73
בעלי עמית נולד ב 10/7/70
עברנו לדירת קרקע מקסימה בתוך בניין מגורים בת"א.
חדר השינה ממוקם בדרום או בדרום מזרח.
מידותיו 3.20 על 4.20
הקיר הכי דרומי שלו (3.20) כולו חלון.
המיטה ממוקמת על הקיר המזרחי של החדר והדלת באלכסון אליה.
הריצפה היא דמוי פרקט עשיר, עמוק וצהבהב קצת.
נתון חשוב הוא שאנחנו רוצים להכנס להיריון. בהתחלה היה קשה אח"כ הצלחתי להכנס פעמים להיריון אבל היו שתי הפלות בשבועות מוקדמים.

1. מה יתמוך בהחזקה של היריון?
2. ראינו מיטה מקסימה בלבן בוהק מה דעתך?
3. ראינו מיטה די מקסימה בירוק בהיר בהיר ושקט מה דעתך?
4. האם אפשר לשים שידת מיטה אחת בצד אחד ושולחן עדין בצד השני או שיש צורך בסימטריה?
4. איזה וילון כדאי לשים על החלון הגדול אם הולכים על שתי המיטות שיתארתי (לבנה בוהקת וירקרקה) אפרסק? כתום? כחלכל? או כל רעיון אחר...

נדמה לי שזהו כרגע
תודה תודה
גלית ועמית
   שלום גלית ועמיתהלית 22:22 01/06/2009
אז ככה:
קודם כל, כשקובעים איזה צבעים מתאימים לאנשים מדובר על קביעת הצבע לחדר, לסלון או לחדר אחר בבית. הכוונה היא לצבע המרכזי ששולט. בנוסף, לא רק לצבע יש משמעות והשפעה אלא גם לגורמים נוספים שמשפיעים על האוירה באותו החדר (לדוגמא חומרים). ולכן מיטה בצבע לבן לא יכולה להשפיע לטובה או לרעה. דעתי היא שאם אתם אוהבים את המיטה זה מאוד חשוב - תיקנו אותה ותרגישו בה נעים ושייכים.
המיטה שלכם פונה לכיוון השייך לתחום המשפחה והבריאות כך שבמובן הזה המיקום שלה הוא טוב. יחד עם זאת זה ניתוח ראשוני ובסיסי מאחר ואני לא מכירה אתכם ולא ראיתי את הבית, ויש עוד גורמים שמשפיעים וחשובים.

לגבי שאלותייך:

--- כדי לדעת מה יתמוך בהריון צריך להבין מה מפריע לו להתקיים. כלומר, אם הסיבה היא רפואית יש לחזק את האזור שאחראי על הבריאות אצלכם בבית/בחדר השינה. אם הסיבה היא אחרת (וכמובן תחליט אם את מעוניינת לשתף)כדוגמאת מתח בתחום כזה או אחר, נחזק את אותו התחום החלש.
--- חדר השינה צריך להיות "זוגי" וזה אומר בין היתר מתן ביטוי שווה לשני בני הזוג, כמטפורה או כסמל לאיך שהזוגיות צריכה או שאתם רוצים שתראה. לכן מומלץ שתהיה שידה או כל דבר אחר בשני צידי המיטה עבור שני בני הזוג. לפיכך זה בחלט בסדר שבכל צד יש משהו אחר. בנוסף כל דבר שעבורכם מסמל זוגיות ונותן תחושה של זוגיות וביחד בחדר השינה, מומלץ.

יש לי 2 שאלות:
1. האם יש לכם מראה בחדר השינה?
2. האם יש לכם תמונות בחדר השינה? תוכלי לתאר לי אותן?

ערב טוב בנתיים
הלית




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו