צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  שאלה לגבי חדר שינה לתינוקותלי 22:39 20/06/2009
שלום הלית ומיה,
אני רוצה לבצע שינויים בחדר של הבת שלי, בת שנה וחצי.אני מרגישה שהשינה בחדר הזה קשה יותר מאשר בחדרים אחרים(גם עבורי) אבל אין לי אפשרות כרגע לשנות את המיקום.
שני העוגנים שלי הם מיטת נוער בצבע שמנת בהיר,שממוקמת מימין לכניסת החדר, הראש צמוד לקיר ומחצית מהמיטה מתחת לחלון,וארון קיר גדול בצבע אפרפר שממוקם בצמוד לראש המיטה, מול הכניסה.
יש שידת החתלה בצבע בננה דהוי שאני לא אוהבת ועוד מדף בצבע חום - שאת שניהם הייתי רוצה לצבוע.איזה צבע מומלץ?
בנוסף, הוילונות והקירות לבנים,מאוורר תקרה לבן,אין שטיח.החדר משמש בעיקר לשינה ולא למשחקים. אין לי כל כך הרבה מקום על הקירות לקישוטים, בכל זאת הייתי רוצה להוסיף/לתלות משהו צבעוני.אין מראה או מכשירים חשמליים בחדר.
אשמח לעזרתכן,
תודה
לי.
   חדר שינה לתינוקתmyalinea 09:30 21/06/2009
לי בוקר טוב,

חסרים לי כמה פרטים ברשותך:

איזה כיוונים יש בחדר - היכן הוא ממקום בבית מבחינת הכיוונים? לאיזה כיוון פונה הראש במיטה?
אם הבנתי נכון המיטה ממקומת כך שהיא בהמשך לדלת הכניסה לחדר? ז"א, הילדה כאשר היא במיטה נמצאת בהמשך לדלת ויכולה לראות החוצה מהחדר?
האם זה החדר בו ישנה תמיד או בצעתם שינוי כלשהו?
במה מתבטאת השינה הלא טובה שלה?
מקווה כי שללתם כל בעיה רפואית וששאלותי ברורות, אנסה לעזור בתשובה מפורטת יותר הערב.

מיה
   עוד פרטיםלי 16:30 21/06/2009
היי מיה,
החדר הוא דרום מזרחי, החלון פונה לדרום.עד לפי כחודש ישנו ביחד באותו החדר(בעלי התינוקת ואני) במיטות צמודות כאשר הראש שלנו מתחת לחלון והתינוקת נמצאת מצד ימין שלנו, צמודה אלינו ואל הקיר. הכניסה לחדר היא באיזור הרגליים-מצד שמאל.
המצב נוכחי הוא : הראש של מיטת הנוער צמוד לקיר שממול לקיר עם דלת הכניסה,ויתר הגוף של המיטה נמצא מתחת לחלון.ולשאלתך,כשהיא שוכבת במיטה היא לא רואה את היציאה מהחדר.
לגבי השינה-הכל בגדר הנחות כרגע-אני אישית ישנה טוב יותר בחדר אחר (אבל יכולות ל היות סיבות נוספות לכך כמו פרטיות וכו), לגבי התינוקת- היא מתעוררת הרבה פעמים בלילה , אך אין חוקיות- כל לילה בשעה שונה ומספר הפעמים שונה.
שללתי ה-כ-ל...רעב,צמא, חום ,קור, מזרן,כאבים.במיטות אחרות בחדרים אחרים אני מרגישה שהיא ישנה טוב ורצוף יותר.
לצערי- אין לי אפשרות בשנה הקרובה להעבירה לחדר אחר, אבל אני מוכנה לבצע כל שינוי שדרוש כדי לנסות לשפר את האנרגיות בחדר.
אם יש עוד פרטים שיכולים לעזור אשמח למסור

תודה
לי.
   חדר לתינוקתmyalinea 20:57 22/06/2009
הי לי,

אנסה לעשות קצת סדר בדברים.
נתחיל בכיוון החדר - מעולה לחדר ילדים. חדר שינה בכיוון זה מעודד צמיחה ופעילות ואנרגית הצ'י בו עדינה יותר מבמזרח. יחד עם זאת יש צורך לאזן את האנרגיה הזו וליצור סביבה רגועה לשינה. האם יש אפשרות להזיז את הרהיטים הנמצאים בחדר?
נסי בתור התחלה למקם את מראשות המיטה של התינוקת לכיוון צפון. אמרת כי בחלון יש וילון, נהדר, יש לסגור אותו בלילה ולפתוח בבוקר. כמו כן בזמן שינה יש לסגור תריסים.
מה על הקיר - בדים תלויים מאטים את אנרגית הצ'י ואינם משתקפים חזרה. רצוי לבחור אלמנטים חיוביים (לדוגמא עץ) בעלי גוונים רכים כמו כחולים וירוקים (שהם יין) ולכן מרגיעים. לגבי הדלת - הבנתי כי היא אינה המשך ישיר של המיטה וזה גם טוב. האם היא פתוחה למסדרון? אם כן יכול להיות כי עדיין זורמת אנרגיה חזקה מידי אל תוך החדר ואפשר למתנה ע"י מובייל מחוץ לדלת של החדר. יש לסגור אותה בזמן שינה (לא חייבים עד הסוף אבל שלא תהיה פתוחה לגמרי).
ריהוט כבד - מתיאורך היה נשמע כי יש ריהוט כבד בחדר, במיוחד הארון הצמוד למיטה. קבלתי תחושה כי יכול להיות שהוא מעיק עליה בשנתה. האם יש אפשרות להפריד אותם? שהמיטה והארון לא יהיו צמודים האחד לשני? אם יש אפשרות בכלל להעביר אותו לחדר אחר מה טוב. לגבי השידה והמדפים - שוב הייתי בוחרת בצבעים רכים ומרגיעים של כחולים וירוקים, צובעת את שניהם באותו הצבע ע"מ ליצור אחידות בעין.
עוד לגבי קישוט לקיר - פסים אנכיים בגוונים המדוברים לעיל יכולים לעזור בשמירה על אנרגיה קלילה ונעימה. את יכולה לצבוע בעצמך בעזרת סימון של מסקינג טייפ על הקיר, פס ברוחב מסויים לאורך הקירות קצת מעל לגובה המיטה שלה שיהיה נראה לעין.
מקווה שעזרתי, אשמח לענות על כל שאלה.
מיה
   עזרת המון!לי 16:16 23/06/2009
אני אבצע כמה שינויים בהתאם להצעות ואעדכן אותך איך יצא
   רוצה עוד להוסיףmyalinea 18:04 23/06/2009
כי שינויים כאלה, למשל בענייני שינה, לוקחים לעיתים זמן.
ז"א, עד שאפשר אולי לראות תוצאות (לטובה או שלילה).
:-)
   מיה-אין ספק לגבי זהלי 13:30 24/06/2009
השינויים הם יותר בגללי ופחות בגללה, אני כאילו מרגישה שיש לי צורך לעשות שינוי.במקביל אני אציין שבשבוע האחרון אכן המצב השתפא והלילות רצופים כך ש...אבל בכל זאת אני אצבע ואקשט!

רב תודות
לי




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו