צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  עיצוב דירה חדשהאלה 12:08 03/11/2009
חבר שלי ואני עברנו לגור ביחד השבוע בדירה חדשה, מאוד חשוב לי שהדירה תהיה נעימה ונכונה לשנינו, רצית לדעת מבחינת הפאנג שווי איך מומלץ לי לעצב את הדירה ואת חדר השינה בפרט.
האם זה חשוב לא לישון מתחת לחלון ואם אין ברירה איך אפשר לשפר את זה, איזה צבע מומלץ לצבוע קיר בחדר השינה (רציתי בורדו אבל הבנתי שזה לא צבע טוב לחדר השינה, אז מה כן?...)
באיזה צבע מומלץ לצבוע קיר בסלון? ובכלל איזה פריטים טובים רצוי שיהיו בבית ואיפה, ובכלל איך מומלץ לסדר רהיטים?
התאריך לידה שלי הוא 20.11.88 ושל חבר שלי 29.4.86. תודה
   עיצוב דירה חדשהmyalinea 20:38 07/11/2009
הי אלה,

שאלת הרבה שאלות, על חלקן חסר לי מידע מסויים (כיוונים).
בואי נתחיל מחדר השינה:
אחד הדברים הכי חשובים הוא חשיפה לאור השמש, בעיקר כמובן בעת הזריחה, דבר המגביר את האנרגיה.
מבחינת רומנטיקה - צד מערב הוא המתאים ביותר. כיוון מזרח ודרום מזרח הם המומלצים לצעירים הנמצאים בשלב הבנייה והאנרגיה היא המוצלחת ביותר להתחלות חדשות.
לגבי ריהוט וצבעים - אין להעמיס רהיטים כבדים מאוד במיוחד בחדר השינה, הדבר גורם להרגשת כבדות ומפריע לשינה. יש למקם את המיטה במרחק שווה מהקיר משני צידיה למען שוויון בין בני הזוג. יש לבחור אלמנטיים זוגיים לחדר השינה כמו לדוגמא: שני נרות, תמונה קטנה שלכם ביחד על שולחן הלילה, אם תמונה על הקיר משהו עם אלמנט זוגי (אפילו בנוף שיהיו למשל שני עצים וכן הלאה). בורדו אכן חזק מידי ויכול להפריע לשינה. הייתי הולכת בכיוון מערב יותר לגווני הורוד, אפשר למשל ורוד עתיק. אם בחרתם כיוון מזרח אפשר גווני ירוק-כחול פסטליים ורגועים. על התאורה להיות אינטימית ונינוחה. רצוי מאוד לשמור על הסדר גם בתוך הארונות וזה נכון לכל הבית!
עוד לגבי החלון - מומלץ לא לישון מתחת לחלון, אם אין ברירה אפשר לשים וילון ולדאוג כי החלון יהיה סגור במהלך השינה.
סלון - דרום,דרום מזרח,דרום מערב ומערב הם הכיוונים האידיאליים. רהיטים - יש להימנע מעומס ומרהיטים כבדים. אין למקם ספות כך שיחסמו את הכניסה לבית. על הספות להיות ממוקמות כך שכל היושבים עליהם רואים את הנכנסים אל הבית.ירוק וצבעי שמנת בדרום מזרח יוצרים הרמוניה. צמחים למשל יכולים למתן השפעה שלילית של מכשיר טלויזיה, יש להקפיד על עלים עגולים. כמובן שוב, סדר.
כך על רגל אחת.
אם ברצונך להוסיף פרטים, ויש לך עוד שאלות, אני כאן.
מיה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו