צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  תמונותדנית 12:25 28/05/2010
שלום,

אני רווקה בת 33, גרה בדירה שכורה מאוד ישנה.
אחת הדרכים שבהם אני מנסה להפיח רוח חיים ואוירה טובה בדירה, החלטתי לפתח כל מיני תמונות ממקומות בעולם שצילמתי ולתלות אותן על אחד הקירות (תמונות 13X18).

יש לי תמונה שאני מאוד אוהבת של אישה הודית עם עיינים עצומות כאילו מתפללת ... אני מאוד אוהבת את התמונה הזו, חברה שלי אמרה לי לא לתלות אותה כי לא כדאי לתלות תמונות של אישה בודדה בבית (במיוחד שאני רווקה).

האמנם? התמונה הזו מזכירה לי זכרונות טובים מהטיול שלי בהודו ... היא ממש תמונה מקצועית.

לא לתלות? ואם לא בבית - במשרד גם לא לתלות?

מעבר לזה, הייתי שמחה לדעת אילו תמונות מומלץ לתלות ואילו לא? לדוגמא - נופים? ילדים בכפר? אישה מאוד יפה עם סארי ? פורטרטים של גברים?

תודה.
   תמונותmyalinea 20:47 01/06/2010
הי דנית,

חברה של צודקת! מאוד לא רצוי לשים תמונה של אישה לבדה, במיוחד לאור העובדה שאת רווקה, למרות שאת אוהבת אותה והיא גורמת לך זכרונות טובים. אם אינך מוכנה לותר עלכך, מה שהייתי עושה ע"מ "לרכך" את העניין הוא, קודם כל שמה אותה בסלון ולא בחדר השינה וכחלק מקיר מלא תמונות אחרות של ילדים נופים ואחרים. לגבי פורטרטים של גברים ... ממממ. זה כבר אולי עניין יותר של טעם אישי ...

לגבי שאר הדירה, אולי כמה טיפים קטנים:
חדר שינה - הקפידי כי המיטה תעמוד באמצע הקיר כך שיהיה מרווח שווה משני צידיה, ע"מ ליצור שיוויון בכניסה למיטה. אפשר לתלות תמונה עם אלמנטים זוגיים, לא חייב להיות זוג אנשים, יכול להיות גם זוג עצמים וכו'. אפשר לשים על שולחן הלילה אלמנטים זוגיים אחרים כמו שני נירות ריחניים, זוג ברווזי מנדרין קטנים אשר מהווים בטבע זוג לכל החיים ולכן סגולה לזוגיות.

בדירה - אם אין בעיה עם בעל הבית הייתי משקיעה קצת בצבע ע"מ להסתיר סדקים אולי או כל פגם אחר בקירות ולהפיח רוח חיים טובה ורעננה בדירה.

אם את בעניין - את גם יכולה לעשות טיהור, בעצמך או ע"י בעל מקצוע.
בהצלחה, מיה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו