צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  עזרה בחדר שינה..מיי 13:22 30/08/2007
שלום,

זקוקה לעצה בנוגע לחדר שינה - יש לי שני חדרים בבית- אחד קטן יותר עם ארון בגדים ושפונה אל המרחב כך שנכנס הרבה אור אך גם יש שם תחושה נעימה של אנרגיה זורמת.
החדר השני קצת יותר גדול, יותר חשוך כביכול יותר שקט ודומם והוא כרגע מהווה חדר שינה. התחושה שלי שיש לו יותר מידי אנרגיה עומדת ומעייפת ולא אנרגיה זורמת ולדעתי זה קצת מפריע להגעת זוגיות. השאלה היא אולי החדר השני עדיף כחדר שינה.

בנוסף חשבתי להוסיף שטיח לחדר ואני מתלבטת בין ירוק בהיר עדין, חאקי כהה או ירוק כהה.

אשמח לעצה מאחר והמצב מבלגן לי את כל האנרגיות...
תודה מראש ויום טוב
   הי מייmyalinea 16:44 30/08/2007
אני קצת ממהרת כרגע אז עונה על קצה מזלג .... אוכל להתעמק בערב ....

אני רוצה להגיד לך שיש אנשים עם יכולת טבעית בקשר לענייני האנרגיות. נראה לי שאת אחת כזו וזה אחלה!
אם את בעצמך מרגישה טוב יותר מבחינת האנרגיה בחדר הקטן יותר ויש לך אפשרות להעביר את חדר השינה שלך לשם, אני לא רואה כל בעיה וזה לפני שבדקנו את ענייני הכיוונים וכו'.
חדר שינה לא אמור להיות מואר ככה או אחרת או להיות פחות חשוף למרחב. בדר"כ אנחנו מתאימים אותו לפי כיוונים אבל גם הרגשת אנרגיה פנימית עובדת טוב מאוד לדעתי וזה מה שחשוב - שתרגישי טוב כשאת נמצאת בחדר.

לגבי הזוגיות - לא הבנתי אם את נמצאת באחת כזו או מחכה שהיא תגיע .... אם את רוצה את יכולה לפרט יותר בתחום הזה ונמשיך משם. לגבי השטיח - יש לך משהו ספציפי שראית ואת אוהבת? כי היית נורא ספציפית לגבי הצבע .... שוב תלוי בכיוונים של החדר ....

נשתמע בערב

מיה
   חדר שינה.. המשךמיי 18:24 30/08/2007
תודה רבה מיה על התגובה ההירה, אני באמת זקוקה לעזרה.
כרגע אני מנסה להחליף בין החדרים, לראות איך מרגיש.
קצת בלאגן אבל שווה לנסות..

מבחינת זוגיות, אני לא באחת זמן די רב. יש לי תחושה שהחדר שינה היה רק לשינה, האוירה בו היתה מתאימה לשינה אבל לא מעבר ולכן הרצון לשינוי.

מבחינת צבע שטיח, קראתי בכל מיני אתרים אבל לא הבנתי איזה צבע מתאים יותר לחדר שינה. בהיר או כהה? ראיתי 3 שטיחים- החאקי יכול ליצור אוירה חמימה, אבל אולי כהה מידי בעוד הירוק בהיר (תפוח) הוא פחות כבד. לכן רציתי לדעת אם יש המלצות בפאנג שווי.

בנוסף אם את יכולה לומר אם כדאי להציב מיטה עם המשענת לקיר שבו הדלת לחדר.

המון תודה
   הי מייmyalinea 21:21 30/08/2007
קודם כל זה לא בלגן, את עושה שינויים מבורכים החייך אז תנסי להסתכל על זה באור חיובי!

לגבי זוגיות - חדר שינה אמור לשמש לשני דברים בלבד - שינה ואהבה. זה שהרגשת שהוא היה רק לשינה זה לא בהכרח שלילי, על הזוגיות אנחנו נעבוד. חבל מאוד שלא כתבת לי אילו כיוונים יש בחדר, זה מאוד משמעותי, וגם תלוי במיקום המיטה בחדר עצמו. מיקום זה הוא הכי חשוב בחדר השינה!

צד מערב הוא האידיאלי בשבילך - מעודד רומנטיקה.
את המיטה עצמה אין למקם על אותו קיר שבו נמצאת הדלת.
אחד הדברים הכי חשובים הוא שהדלת והחלונות יהיו בטווח ראיה.
אם אין אפשרות כזו עדיין הייתי מעדיפה לא על קיר הדלת אלא ליד החלון ולשים וילון. שימי לב שבשביל זוגיות המיטה צריכה להיות במרחק שווה מהקיר שני הצדדים! זוהי מיטה זוגית והכניסה אליה אמורה להיות שווה משני הצדדים שלה!
האם הקיר צבוע? מה יש על הקירות? האם החדר מסודר? האם יש לך מראה שאת משתקפת בה בזמן השינה?

לגבי השטיח - אני הייתי הולכת על החאקי כי אכן הוא יוצר אוירה קצת יותר נעימה ומצבע התפוח .

תנסי לתת לי עוד יותר פרטים (אם זה מתאים לך כמובן), מה יש עוד בחדר, והכי חשוב הכיוונים (של החדר ושל המיטה - לאן פונה הראש).

מיה
   עוד פרטים..מיי 17:17 01/09/2007
החדר הקטן הוא בדרום הבית והגדול בצפון.
בחדר הגדול אני יכולה למקם את המיטה על קיר מערבי, בדרום לא.
בחדר אין עוד חפץ משמעותי גדול, פרט לשולחן נמוך עם נרות.
בחדר קטן יש מובנה ארון בגדים שאפשר לכסותו עם וילון.

בחדר הגדול שעד כה שימש כחדר שינה, יש חלון ומולו יש כלוב של תרנגולות וציפורים, אולי זה גם קצת הפריע לי. הוא גם קרוב יותר לדלת בכניסה מאשר החדר הקטן.

שבוע טוב..
   כיוונים של חדר שינהmyalinea 22:46 03/09/2007
קודם כל מצטערת על העיכוב .....

תראי, מבחינת הכיוונים, עדיף החדר הגדול. הוא גם ממוקם בצד הצפוני של הבית, בו נמצאת אנרגיה שלווה ושקטה. מיקום המיטה בו יהיה על הקיר המערבי, שכמו שכבר ציינתי קודם אידיאלי מבחינת הרומנטיקה ... לגבי הכלוב - לא ממש הבנתי, מחוץ לחלון יש כלוב עם תרנגולות?????????? זה אכן לא מוסיף.
אם הוא קרוב לכניסה לבית, כמו שציינת, אפשר בקלות לשים מובייל או קריסטל (לפי טעמך האישי כמובן) כך שהוא יאט וירכך מעט את האנרגיה מהכניסה. שוב, את כרגע ישנה בחדר הגדול, ומרגישה שהמצב לא ממש טוב. עם תחושות קשה להתווכח.
אם בכל זאת לאור כל השינויים את עדיין מרגישה אנרגיות טובות יותר בחדר השני, הייתי משנה שוב ובודקת את המצב.
אין מה להפסיד, נכון?
לא כתבת כלום לגבי הקירות בחדר, הייתי ממליצה אולי להוסיף כמה פריטים זוגיים, אפילו דברים בנאליים כמו שתי תמונות קטנות אחת ליד השנייה, או תמונה שהנושא שלה זוגי וכו'.

ולא לשכוח מיקום לא ליד הדלת או מתחת לחלון, ואם כן אז לשים וילון.

אשמח לענות על שאלות נוספות אם יצוצו.

שתהיה שנה טובה ומתוקה.

מיה
   הלית יקרה,ליאורה 08:36 09/09/2007
שוב תודה !
וסליחה על העיכוב...אנחנו בשיפוצים ואין לי מחשב כרגע :-)

סידרתי את החדר של הבנות בצורה שהמלצת, והחדר שלהן (לא גדול במיוחד) יהיה רק לשינה ולהתלבש. המיטות מקבילות עם הראש לכיוון קיר מערבי, ובין המיטות פרוס שטיח. כל הברדק של המשחקים והצעצועים יהיה בפינת משחקים מחוץ לחדר שינה. אבל על שני הקירות יש חלונות, אז את אומרת לסגור בלילה ולשים וילון? אז לא לישון עם חלון פתוח בכלל? (יש להן אויר נהדר בחדר)


ועוד שאלונת, מחדר השינה, רואים מרפסת של בית קרוב, והיא מקושטת במספר רב של עציצי קקטוס גדולים. אמנם מטופחים ומסודרים אבל קוצניים וקקטוסיים עד מאד. לא מרגיש לי נוף אידיאלי הנשקף מחלון חדר שינה... איזה תיקון אני יכולה לעשות?

יום נפלא ותודה מראש




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו