צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  מיקום המיטה בחדר השינה נעמה 20:14 13/02/2011
שלום, שמי נעמה ותאריך לידתי הוא : 15.12.75. ברצוני לדעת מהו המיקום הנכון ביותר למיטתי הזוגית בחדר השינה.

כעת ממוקמת המיטה מתחת לחלון.כך שהראש פונה לכיוון צפון-מזרח החלון מוגף היטב בלילה ומכוסה בווילון.

הקיר מימול גובל בחדר שירותים ולכן לא מיקמתי את המיטה שם. באחד הקירות הצדדים יש ארון קיר ארוך וממנו גם דלת- פתח הכניסה לחדר.
נותר רק קיר פנוי אחד המקביל לארון הקיר ולדלת הכניסה.

ביכולתי להשאיר את המיטה כפי שהיא מתחת לחלון המוגף, או להעמיד אותה בקיר שאל מול הארון והדלת.
השאלה שלי היא במסגרת האפשרויות, מה נכון יותר, להשאיר את המיטה במקומה העכשווי או להעביר אל הקיר שמימול לדלת (באופו שימנע קו ישר בין המיטה לדלת ככל שניתן)?
+
כיצד ניתן למגנט זוגיות בריאה לתוך חלל שכזה?

בתודה מראש :)
   מיקום המיטה בחדר השינהmyalinea 22:40 14/02/2011
הי נעמה,

אם הצלחתי להבין נכון את אינך בזוגיות כרגע.
הכיוון המיטבי עבורך הוא או מערב - הכי טוב עבור הרומנטיקה או הכיוונים מזרח ו דרום מזרח ,המומלצים עבור אנשים צעירים הנמצאים בשלב הבנייה של חייהם, והאנרגיה בהם היא הטובה ביותר להתחלות מוצלחות.

לידיעתך, אין כל פסול הקיר הגובל החדר השירותים. ישנו שם קיר המפריד בין השניים. יש בעיה עם חדר שירותים כאשר הדלת שלו היא בתוך חדר השינה עצמו.
לא ציינת אלו כיוונים הם של קיר הארון וזה שממולו שהוא בעצם האופציה הנוספת.

מה שעוד אפשר להוסיף לחדר ע"מ ליצור אוירה נעימה ורומנטית יותר:
וילון, תמונה עם אלמנט זוגי כלשהו, יש להעמיד את המיטה במרחק שווה מהקיר משני צידיה, אפשר לשים נירות ריחניים, מובייל מתחת לדלת הכניסה, תאורה רכה ונעימה ועוד.

אשמח לעזור אם יש לך שאלות נוספות,
חג אהבה שמח.
מיה
   נעמה 22:41 15/02/2011
שלום מיה ותודה על עזרתך,

נראה לי שבלבלתי מעט את נושא הכיוונים. הבית שלי כולו ממוקם בכיוון מזרחי (אולי אפילו נוטה מעט צפונה) בעיר שלי ומכאן שאולי החלון בחדרי, תחתיו ממוקמת המיטה- פונה לכיוון צפון מזרח- טופוגרפית.

לגבי הכיוונים בבית על פי עקרונות הפנג שווי אינני סגורה. אני יכולה לנסות למפות את הבית בצורה שרירותית ומקווה שזה יתרום לקבלת התמונה. בואי נאמר, שפתח הכניסה לבית הוא "דרום" ומה שמולו "צפון". בהתאם לכך הייתי אומרת שחדר השינה שלי ממוקם בחלקו המזרחי של הבית. הסלון בחלקו המערבי.

אם אתבונן באותו האופן על חדר השינה שלי ואומר שפתח החדר הוא "הדרום" הפעם, אז בהמשך לקיר זה ממוקם ארון בתוך הקיר ולאורכו. ממול יהיה "הצפון" קיר ריק בו שקלתי להעמיד את המיטה. הקירות המזרחיים והמערביים צרים יותר.הקיר "המזרחי" נגובל בחדר שירותים נפרד (שאינו נמצא בתוך החדר), "והמערבי" הוא הקיר עם החלון תחתיו ממוקמת המיטה.

הקפדתי כפי שאמרתי על וילון מוגף, 2 שידות בצידי המיטה ויש גם נרות :). אבל חשוב לי לדעת שהמיטה ממוקמת הכי טוב שניתן בתנאים האמורים. מקווה שזה נותן תמונה ברורה יותר ושלא עשיתי בלאגן עם הכיוונים.
בתודה מראש וברכה :)
   המשך כיווניםmyalinea 14:09 16/02/2011
הי נעמה,

קצת בלאגן,אבל אנסה בכל זאת להתמודד.
כיוונים בפנג שוואי - יש לעמוד במרכז הבית בעזרת מצפן למפותו.
אבל - לפי מה שכתבת - המיטה כרגע ממוקמת בצד המערבי כך שזה אמור להיות טוב מבחינתך. אם בכל זאת את מרגישה "לא טוב" עם המיקום והיית רוצה לשנות, הייתי כן מנסה את הקיר המזרחי, כפי שאמרתי קודם, לא אמורה להיות בעיה עם זה שהוא גובל בחדר השירותים. צפון לא טוב עבורך!
חוץ מזה נשמע שאת עושה נכון, אולי בכל זאת הייתי מוסיפה איזו תמונה, או על הקיר או צילום על השידה,כאלו עם אלמנט זוגי כלשהו.
איך מרגישה לך החדר? האם נעים לך לשהות בו? האם את מרגישה שהשינה שלך טובה או שאת קמה בבוקר עייפה?

שמחתי לעזור עד כאן.
מיה
   מיקוםנחמי 19:34 27/05/2017




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו