צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  חדר שינה בכוון צפון מזרחרינה 00:48 24/09/2007
שלום ושנה טובה עיצבתי השבוע מחדש את חדר השינה.תאורו, מיטת עץ עם משענת ראש מעוגלת וגם ברגליים. שידות עץ ונצרים, ריצפת פרקט, צבעי הקיר ורודים הוילונות פשתן קרם,המיטה מונחת מתחת לחלון צפון מזרח, בלילה הוא סגור,חלון נוסף בכוון צפון מערב, הכניסה לחדר היא המשך של כניסת הבית דרום מזרח, כך שלמעשה הראש בצפון מזרח והכניסה לחדר היא בדרום מזרח,מול ראשי מוצבת מראה על הקיר המזרחי, גדולה, בלילה אני מכסה בבד חום חצי שקוף. כמו כן מימיני בצד מזרח ישנה מקלחת לבנה סגורה בדלת, ובקיר הדרומי של החדר כניסה לחדר ארונות, מכוסה בוילונות לבנים, שמתי 2 פסלי ציפורים מעץ, ועציץ פרחים קבוע על השידות, תמונה אחת של ברבורים לבנים, וגילוף עץ של אישה, שאלתי איפה טעיתי, כי החדר מאד יפה, מקבלת שבחים, אבל השינה לא טובה, ובעלי ואני לאחרונה קמים עם כאבים כל בוקר. אז חוץ מהגיל שעושה את שלו, וזה בלתי נמע איך בכל זאת אפשר להקל על חיי האהבה בינינו והבריאות? סליחה על הסיפור הארוך אבל מקווה שקיבלת מקסימוחם פרטים, ושוב תודה על השירות וגמר חתימה טובה .
   הי נירהmyalinea 20:31 24/09/2007
ערב טוב. אני קצת קצרה בזמן אבל יש לי עוד כמה שאלות שחשוב לי לדעת את התשובות עליהן ואז אכנס יותר לעומק ... מצטערת.

קודם כל - וואו, נראה שעשית ממש עבודת מחקר וזה אחלה.
אני מבינה שאת מקבלת הרבה שבחים אבל האם אתם אוהבים את התוצאה של העיצוב? האם את שלמה עם מה ש"יצא"? איך את מרגישה בחדר? האם שיניתם כיוון המיטה? האם החלפתם מיטה/מזרון? זה מאוד קריטי, יכול להיות שהכל בחדר סבבה אבל המזרון לא מתאים ואז אנו סובלים משינה גרועה שמשפיעה על כל תחום אחר בחיינו.

סליחה על החטטנות - באיזה שלב אתם בחיים? כתבת שהגיל עושה את שלו, אני לא רוצה לשאול לגילכם אז אני שואלת בכלליות - הורים צעירים, הורים יותר מבוגרים? הילדים עזבו את הבית?
גם חשוב לי מאוד לציין שכל שינוי שהוא שאנחנו עושים בבית מצריך זמן הסתגלות. האם השינה הייתה טובה יותר קודם???

נשתמע,

מיה
   סליחה - רינה כמובן ...myalinea 09:10 25/09/2007




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו