צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  חג שמח מיהרינה 23:17 26/09/2007
תודה להתייחסותך,אז ככה, אנו בני חמישים פלוס, הילדים עזבו את הבית, את השינוי ביצעתי לפני כשבועיים, שיניתי את כוון המיטה מכיוון צפון מערב לצפון מזרח,גם קודם וגם עכשיו מעל המיטה חלון,את המזרן לא החלפתי הוא די נוח, את השינוי אנחנו מאד אוהבים, לי מפריע שמול המיטה נמצאת דלת ובהמשכה מסדרון המוביל לחלל של כניסת הבית,עלי לציין שמאז השינוי השינה קלה ולא רגועה, בימים האחרונים מאז שתליתי בד על המראה לפני השינה חלה רגיעה מסוימת, אך עדין איני שלמה עם הרעיון שהמיטה מול הפרוזדור, יש פתרון? או אולי הבעיה נובעת ממקור אחר?,
בעיה נוספת בעיצוב הבית שהייתי מבקשת עצתך היא הכניסה לבית מהכביש, מקריאה בנושא הבנתי, שרצוי שהשביל המוביל הביתה לא יהיה ישר, אלא מעוקל משהו, ואצלנו כל הטעויות האפשריות נמצאות: 1. מהכביש ירידה ישרה של מספר מדרגות [מצד אחד גינה, מצד שני חנייה], בסוף הירידה מבואה יפה ובה עציצים, דלת כניסה,[כוון צפון מערב מערב חלל ובו מדרגות יורדות לסלון, וחלון פנורמי לנוף ירוק כוון צפון מערב- מערב,מדרגות עולות לחדרי הילדים ומצד ימין [כוון מזרח] פרוזדור וחדר השינה, ידוע לי כי לא מומלץ על חלון מול דלת, אצלנו ישנן חלונות גדולים בכניסה, אז תליתי קריסטלים מעל המדרגות ופעמון רוח, מהסלון למעשה יש קו ישר לכביש על אף המרחק [חלון סלון,מדרגות, כניסה, מבואה, מדרגות המובילות לכביש] בקומת הסלון שוב נמצאת דלת זכוכית [בכווןצפון מזרח]יציאה למרפסת ומולה חלון פנורמי במטבח,כך שנוצר מצב שכמעט מול כל דלת ישנו חלון,או מדרגות, אשמח ליישם כל פתרון.
באופן כללי הבית בנוי על מגרש יורד בסוף רחוב יורד וסמוך לחורש טבעי. ושוב חג שמח, מצטערת על אורך המכתב ובכל זאת אשמח לקבל כמה עצות מקצועיות. תודה
   רינה - יום חג עמוס ..... אני אענה בערב ......myalinea 09:09 27/09/2007
   רינהmyalinea 22:30 27/09/2007
אני פשוט מותשת .... באפיסת כוחות .... מצטערת .....

מבטיחה לכתוב מחר .......

מיה
   ערב טוב רינההלית מתן-חרל"פ 20:43 02/10/2007
נבצר ממיה לענות, לפיכך אני עונה לך במקומה. ראשית אנא כתבי לי את תאריכי הלידה המלאים שלך ושל בעלך, על מנת שאוכל לייעץ לך מהם הכיוונים הטובים עבורכם לשינה. בנוסף, לשינה לא טובה יכולות להיות סיבות נוספות שאת חלקן הזכרת כמו שינה מתחת לחלון או מיקום המיטה מול הדלת.
האם המיטה שלכם צמודה לקיר באחד הצדדים? אם כן, האם זה שישן צמוד לקיר ישן פחות טוב? בנוסף, חשוב שמתחת למיטה ובחדר בכלל יהיו כמה שפחות אזורי אחסון עם הרבה דברים דחוסים. דחיסות ועומס מקשים גם הם על השינה.
עד שיהיו לי תאריכי הלידה, שימי לב לדברים הבאים:
1. על מנת לנטרל השפעת גורמים חיצוניים לבית, על הבית (כמו מיקום הבית, קרבה לכביש ישר וכד') כדאי להשתמש במראת פקואה. מראת פקואה היא מראה מיוחדת המשמשת לפנג שווי וניתנת לרכישה בכל חנות מתאימה. תולים אותה מעל לדלת הכניסה מחוץ לבית בלבד. המטרה שלה היא למשוך אל הבית צ'י חיובי ולסנן החוצה צ'י שלילי ולא לתת לו להכנס הביתה.
2. אם מפריע לך שהמיטה ממוקמת מול פרוזדור, עליך ליצור חציצה סמלית או ממשית בין המיטה ובין המסדרון והצ'י שמגיע ממנו. זה יכול להעשות למשל ע"י שימת חפץ קישוטי על הרצפה בכניסה לחדר שמטרתו הסמלית היא הפרדה בין מרחב השינה ובין הפרוזדור ומניעה מהצ'י הלא נעים שמגיע מהפרוזדור להכנס לחדר השינה. לילה טוב בנתים, הלית.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו