צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  מפל מיים mika 20:40 19/10/2007
בניתי לבדי מפל מים בכערת זכוכית גדולה מנוע קטן הרבה אבנים קצת גדולות קצת קטנות וכמה צמחים יצא נחמד מאד והנחתי אותו על מעמד ממתכת הסלון שלי פתוח כמובן למיטבח
לפי המצפן הבית עומד קצת בשיפוע לכן הנחתי את המפל בפינה הצפונית של הסלון האם זה טוב ? או להעביר למזרח ?
   הי mikaהלית מתן-חרל"פ 09:36 21/10/2007
בוקר טוב, קודם כל יפה שבנית לבד. ברוב המקרים יוצא יפה יותר מאשר שקונים.
לגבי מיקום המפל, מה המטרה שלך? מה את רוצה להשיג באמצעות המפל?
בגדול, מפל מייצג כמה דברים אבל דבר אחד כללי לגביו הוא שהמים הזורמים מזרימים את הצ'י ולכן בכל אזור שהוא ימוקם הוא יזרים את הצ'י השייך לתחום של אותו אזור ולכן חשוב לדעת מה את מחפשת.
בנוסף, חשוב לדעת שיש אזורים שמים לא טובים להם.
   מיקה שבנתה מפלmika 15:35 22/10/2007
אני רוצה להשיג בריאות .שקט ושלווה .אני לא רגועה בזמן האחרון .ניכנסת למתחים גדולים שמשפיעים על תיפקוד בעבודה .אוהבת את העבודה חשובה לי ורוצה להרגיש שלווה ושקטה .
   הי mikaהלית מתן-חרל"פ 22:17 24/10/2007
קצת קשה לענות בלי לראות ולהכיר הבית, איך להשיג שקט ושלווה, מאחר ואלה מושגים רחבים מידי ומאוד תלוי איפה את מרגישה חוסר שקט בחייך ואיך נראה הבית.
אבל בגדול, תחושה של חוסר שקט יכולה לנבוע מכך שבבית יש עודף צ'י. את זה לא אוכל להגיד לך מכאן.

אני כן אוכל להתיחס לכך שאת רוצה לחזק את תחום הבריאות בחייך. לשם כך אבקש שתעדכני אותי איך נראה החלק המזרחי של הבית שלך: מה יש בו, איזה צבעים שולטים, איזה חדר ממוקם שם, איזה חפצים קיימים. בהנחה שאין עודף של צ'י באזור זה ואנחנו רוצות לחזק את הצ'י שקשור לבריאות, אפשר למקם את המפל בחלק המזרחי של הבית על מנת שזרימת המים תזרים ותקדם את תחום הבריאות בחייך.


אם תצייני את תאריך הלידה שלך אוכל לכוון אותך לחלק נוסף של הבית שבו אפשר לחזק את תחום הבריאות וכן איך למקם את המיטה בחדר השינה על מנת להקל על תחושה של חוסר שקט.

לילה טוב

הלית




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו