צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  ילד ובריאותיהלום 21:03 22/11/2007
שלום רב,
ילדי נולד ב 20.4.95 וחדרו צבוע בצבע ירוק בהיר (אגס). החדר ממוקם בצד דרום מזרח של הבית (דו משפחתי). הכניסה לחדר היא מצד מערב למזרח (בפינה הקרובה לצפון), המיטה ממול , יש חלון בצד דרום. הארון ממוקם בצד שמאל של הכניסה (צפון) והשולחן ימינה מהכניסה (מערב).
עקב מחלה כרונית עבר בנינו לסלון (הבית דו קומתי). מיטתו מול דלת הכניסה לבית ומאחריו היציאה לחצר האחורית. מעל הפתח האחורי תלינו פעמוני רוח.
כל הנ"ל נועד לבקש עזרה מכן בבחינת המצב מבחינת הפנג שווי. היש משהו בנ"ל הדורש שיפור מבחינת בריאות?

בתודה מראש,
יהלום
   קודם כל מצטערת מאוד על העיכובmyalinea 20:11 06/12/2007
וגם מאוד מאוד מצטערת על מחלת בנך.
כיוון דרום מזרח הוא כיוון טוב לחדר ילדים, מאחר והוא חשוף לקרינת השמש בשעת הזריחה. כמו כן אנרגית הצ'י בו עדינה וזהו מקום מרגיע לשינה. לגבי המיטה, לא ככ הבנתי בדיוק היכן בחדר היא ממוקמת, אם בהמשך לכניסה לחדר זהו מיקום לא ככ טוב ויש להזיזה לפינה המרוחקת ממנה. לגבי הריהוט - ילדים זקוקים למרחב, ריהוט כבד או לחילופין ריבוי ריהוט יוצר בחדר תחושה של מוגבלות. מומלץ להוציא מכשירי חשמל ולדאוג שהחדר יהיה מסודר עד כמה שניתן בחדר ילדים. לגבי הצבע - כחולים וירוקים עוזרים לשמר את אנרגית העץ בכיוון דרום מזרח. תראי, אני לא יודעת מה בדיוק הסיבות שגרמו לכם להעביר את הילד לשינה בסלון. המיקום הזה מאוד בעייתי עבורו במיוחד מיקום המיטה בין דלת הכניסה לדלת היציאה לגינה מאחור. זהו איזור זרימת צ'י מוגבר מאוד ולמרות שתליתם פעמוני רוח, עדיין נראה לי שיש באיזור יותר מידי אנרגיה וזרימה עבור ילד ובטח לאיזור של שינה. כמו שציינתי קודם, גם המצאותם של מכשירי החשמל סביבו לא מטיבים עימו. נשמע על פניו כי יש לו חדר טוב שמתאים עבורו. אולי יש אפשרות לשקול זאת שוב?
אני מאחלת לכם בריאות, אם יש משהו נוסף שאוכל לעזור בו, אשמח.

מיה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו