צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  ברוכים הבאים לפורום פנג שוויהלית מתן-חרל"פ, 16:03 20/06/2007
הי לכולם,
אני הלית, בת 32 גרה בגבעתיים, אמא של שחר בן שנתיים וחצי.
למדתי ב"מכללה למודעות אחרת" בתל אביב.
הותיקות שבינינו אולי זוכרות שבעבר עניתי בפורום לידה (המקורי, הראשוני) על שאלות בנושא פנג שווי ואני שמחה על הרעיון לפתוח פורומים מקצועיים. וזו המטרה, לענות על השאלות שלכם ולנסות לעזור על גבי הרשת.
תכנון הבית לפי הפנג שווי מתאים תמיד, אבל פעמים רבות אנשים רוצים לערוך שינויים בבית סביב אירועים חדשים או משמעותיים. הגעה של תינוק חדש הביתה היא, ללא ספק, אירוע משמעותי שמצריך שיפור המרחב האנרגטי. מאחר ואנחנו בענייני ילדים, הנה כמה טיפים רלבנטיים לחדרי ילדים/תינוקות, לפני שאנחנו יוצאים לדרך. הטיפים האלו נכונים לכל התינוקות והילדים בהכללה. על מנת ליצור אוירה וסביבה המתאימות באופן הטוב ביותר לתינוק/לילד, יש להתאים את האנרגיה בחדרו ובבית אליו באופן מכוון (על סמך נתונים אישיים שלו).

1.הצבעים המומלצים לקירות הם קרם, אוף-ווייט, שמנת או לחילופין כחול על גווניו (כחול, ירוק טורקיז).
2.חשוב שדלת הכניסה לא תהיי בקו ישר עם החלון, מאחר ובמקרה כזה, לא תהיה מספיק אנרגיה בחדר.
3.הכניסה לחדר חייבת להיות פנויה ונקייה. לא למקם בה ארון בגדים או רהיט מסיבי. זה עלול להפריע לצ'י להיכנס לחדר ויצור תחושה של "תקיעות".
4.לא למקם את המיטה מול הדלת בקו ישר, אך גם חשוב שהילד יוכל לראות את דלת הכניסה. על המיטה להיות צמודה לקיר ושלא תמוקם תחת קורה או מתחת לחלון.
5.ציורים: ציור של עץ הוא ציור שיכול מאוד להתאים לחדר של תינוק/ילד. עץ מסמל צמיחה וקיומו בחדר עשוי להביא לאווירת יצירתיות והתקדמות.
6.הכיוון הטוב ביותר לחדר ילדים הוא דרום מזרח, אשר מעודד צמיחה ופעילות מחד אך מאידך, מאפשר רוגע ושינה טובה. כיוון טוב נוסף הוא מזרח, אשר מחזק את הביטחון העצמי ומעניק תחושת אופטימיות אך מביא אנרגיה שקצת מקשה על השינה.
7.להמעיט בהכנסת מכשירים חשמליים לחדר ילדים, מאחר ואלו יוצרים אנרגיה לא בריאה.

להשתמע בפורום.

הלית







שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו