צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  שאלה בקשר למראה בכניסה לבית, ועודסוי 10:44 20/12/2007
באחת ההודעות למטה הלית כתבה:
"מראה מול דלת הכניסה תגרום לצ'י לצאת בחזרה החוצה, עוד לפני שהוא מספיק להכנס הביתה ולהתפזר בכולו ולכן לא מומלץ, אלא אם כן יש קיר מול הכניסה ואז מתאים"
לא כל כך הבנתי - לי יש קיר מול הכניסה לבית שיוצר מן נישה. על הקיר תלויה מראה - זה בסדר או לא?
ועוד שאלה - בכניסה לבית כאמור מול הדלת יש קיר, וקיר משמאל לכניסה, כך שנוצרת מן "נישה" בכניסה לבית. הקיר השמאלי משמש לתלות תיקים ומעילים ובקיר מול הכניסה כאמור מראה שמשמשת אותי גם להתאפרות. אני רוצה למקם מתחת למראה שידה שתשמש לכלי האיפור שלי בחלקה ובשאר החלקים שידת נעליים. האם בעייתי? נושא תלית המעילים יוצר כניסה עמוסה ולא אסטטית אך אני לא רואה פיתרון אחר לנושא המעילים. אשמח לעצה.
   מראה בכניסה ועוד שאלותmyalinea 20:30 21/12/2007
הי סוי. הלית בחופשת לידה אז ברשותך אנסה אני לעזור.

הבהרה לגבי נושא המראה בכניסה - כשאת נכנסת בדלת מה את רואה??? האם את ישר מסתכלת במראה עצמה? האם יש השתקפות במראה ברגע שנכנסים? אם כן זה אומר שהיא ממש מול הכניסה וכשהצ'י נכנס הוא "נתקל" בה ויוצא ישר חזרה החוצה עוד לפני שמספיק להיכנס הביתה וחבל. תבדקי שוב.

לגבי השאר - אני לא רואה בעיה מיוחדת לגבי שידה בכניסה כל עוד לא רואים את הנעלים. לגבי המעילים - מה שאפשר לעשות על מנת שיתקבל מראה יותר אסתטי וטוב מבחינת פנג שוואי (כי מעילים תלויים בצורה כזו שהאנרגיה שלהם "נופלת" כלפי הרצפה", היא אולי למצוא נגר שיבנה לכם ארון מותאם לכניסה. זה לא ארון ככ גדול אז לא נראה לי שצריך לעלות הרבה ואז נוצר מראה הרבה יותר נקי. אם לא רוצים להשקיע אפשר פשוט לעשות דילול מסיבי ולהשאיר רק ממש את אלה שלובשים ביוםיום. תתפלאי, לעיתים תלויים שם כל מיני כאלה שלא לבשנו שנים ... ולנסות אולי גם לתלות על קולבים, נותן מראה פחות "נופל" ומבולגן.

לילה טוב.

מיה
   מיה, תודה רבהסוי 15:32 26/12/2007
ובכן, כשנכנסים זה לא הדבר הראשון שרואים (נדמה לי) כי נכנסים לכיוון פתיחת הדלת, אז רואים את הסלון. המראה ממש מול הדלת. לגבי המעילים, תודה על רעיון הקולבים, אאמץ אותו. אמנם אין לי שם מעילים שלא לבשנו שנים, אבל יש מעיל שלי חם מאד ועוד מעיל קליל יותר, מעיל כבד של בעלי, מעילים של כל אחת מהבנות (שתיים של כל אחת - אחד כשיורד גשם אחד כשלא), תלויות גם מטריות ולפעמים גם תיקים. ממש בלאגן.
   עוד רעיונותmyalinea 19:44 26/12/2007
לסיום עניין המראה - קצת מסובך אצלכם, את יכולה להיות בטוחה אם כשאת נכנסת את רואה את עצמך או לא. אני הבנתי שלא,הכוונה כשאת עומדת במפתן, עוד לפני שנכנסים, ולכן נראה לי שאין בעיה מיוחדת. חשוב שכל הפנים ישתקפו בה. עוד רעיונות לגבי המעילים ושאר הפריטים כי אכן נשמע מאוד מאוד עמוס. מטריות - אפשר למצוא מעין סלים כאלה ולשים בתוכם, ככה גם לא מטפטף. לגבי הבנות - אצלי אמנם כרגע יש רק אחת אבל יש יותר ממעיל אחד ולכן יש לה מתלים משלה בחדר שלה. פשוט לפצל כוחות. אפשר אפילו בחדר שלהן לפצל לכל אחת מתלה משלה עם שני המעילים והמטריות שלה, יש פשוטים כאלה מעץ, אפשר לצבוע לבד, ואם הן בגיל המתאים, אפשר לעשות מזה ממש יום יצירה,שהן יוסיפו כל אחת קישוטים משלה.

מיה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו