צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פנג-שווי
מנהל/ת הפורום: הלית מתן-חרל"פ, מיה לנדאו בג'יו
  מראותיפעתי 16:54 22/06/2007
איפה מומלץ לתלות מראות בבית? אני יודעת שלא מומלץ מראה בחדר שינה או מול הדלת. בחדר ילדים זה בסדר? רעיונות אחרים?
תודה!
   המשמעות של מראותהלית 19:50 22/06/2007
הי יפעתי, בגדול מראות מכפילות את הצ'י (=אנרגיה). לפיכך, הן מתאימות איפה שחסרה אנרגיה. למשל, בחדרים ממ"ד, מחסנים, חדר בלי חלון וכד'. כמובן שיש גורמים נוספים שבודקים את כמות האנרגיה בחדר / בבית אך אותם ניתן לזהות רק בבדיקה מעמיקה יותר. מראה בחדר שינה (של מבוגרים וילדים כאחד) לא טובה מהסיבה שהיא יוצרת עודף אנרגיה ואנרגיה "פעילה" דבר שעלול להפריע לשינה. בנוסף, בחדר השינה של ההורים המראה יכולה לתת תחושה (סמלית) שיש עוד מישהו בחדר בגלל שהצ'י מוכפל, דבר שיכול להתנגש עם אינטימיות. אם כן חשוב לתלות מראה בחדר השינה או בחדר הילדים חשוב שדמות האדם הישן במיטה לא תשתקף במראה כשהוא במיטתו. אגב, מקום נוסף שלא מתאים באופן עקרוני לתליית מראה הוא מול הכניסה לבית מאחר ומה שהמראה עושה במקרה כזה הוא "לזרוק" את הצ'י החוצה עוד בטרם הספיק להכנס הביתה.
שבת שלום, הלית
   יפעתיmyalinea 19:52 22/06/2007
ברוכה הבאה.

מראות הינן פריט חשוב בפנג שוואי למרות שהוא קצת שנוי במחלוקת וקשור רבות לטעם אישי. הן עוזרות לזרימת הצ'י בבית, אם משתמשים בהן בתבונה.

חדר שינה - את צודקת לגבי ההשתקפות. לא מומלץ שגופך ישתקף במראה במצב שכיבה, מאחר והמראה מחזירה לגוף את האנרגיה השלילית שיוצאת ממנו בזמן השינה. אני אישית "מתה" על המראות הישנות שהיו פעם בתוך הארונות. יש בדר"כ מרווח בין המיטה לארון (סוף הרגליים) - מקום טוב. חשוב שכל הגוף ישתקף במראה. עקרונות אלה תופסים גם לחדרי ילדים.

טיפים כלליים: לא לתלות מראה אחת מול השנייה.
לשמור על ניקיונן וכמובן מראה סדוקה או שבורה
יש להחליף מייד.
את יכולה, אם בא לך, לרשום לי איזה מראות יש לך בבית (כוונה לצורה ולחומר ממנו עשויה המסגרת ), גם לאלה חשיבות מסויימת.

שיהיה לך ערב טוב ושבת שלום.
מיה
   יפעתיmyalinea 12:15 24/06/2007
אז ככה - אכן נושא מרתק!!!

לגבי המראה באמבטיה - חשוב שתראי את כל הפנים במראה.

לגבי הארונות - אין בעיה עם מראה מלבנית כל עוד כל הגוף משתקף בה. אין גם כל בעיה עם קישוטים צבעוניים אשר נצמדים למראה, גם אני אוהבת מאוד את הדברים האלה ואת הצבעוניות שהם יוצרים. לגבי החיבור - יש בחנויות לכלי עבודה/בית (הום סנטר וטמבור) פינות כאלה שמחברים עם ברגים. לא בעיה בכלל.

לגבי חדר העבודה - לא ממש הבנתי למה את צריכה מראה שם ...
האם זה משהו דקורטיבי/אומנותי? המראות הקטנות המפוצלות אכן נשמעות מהתיאור שלך קצת בעייתי (דמות מפוצלת) כי זה בדיוק כמו מראה סדוקה או שבורה שזה מאוד לא מומלץ!

אשמח לענות על כל שאלה נוספת.

מיה
   תודה רבה מיה! עשית לי סדר בדברים.יפעתי 21:08 25/06/2007




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו