צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום הכוונה בבחירת רופאים בכירים
מנהל/ת הפורום: ד"ר דוד מורל, הגב' קדר מאשי
  מנתח פלסטי בכיר מומלץdaniel levi 11:53 16/04/2018
המסת שומן בקור, טיפול שנקרא גם הקפאת שומן, הוא דרך חדשנית שמובילה להצרת היקפים אפקטיבית ולחיטוב הגוף. היתרונות העיקריים של ההמסה בקור הם קלות הטיפול והחזרה המידית לשגרה, כך שאם הוא מתאים גם לכם בהחלט כדאי לשקול את האופציה.

באילו מקרים כדאי לבצע המסת שומן בקור?
המסת שומן בקור מתאימה למי שסובל או סובלת ממצבור שומן נקודתי באזור מסוים בגוף, או במספר אזורים, וכשגם הקפדה על תזונה נכונה ופעילות ספורטיבית בתדירות משמעותית לא מצליחות להעלים את אותו שומן מתסכל.

לחוות דעת על רופא מנתח פלסטי לחצו על הקישור
www.drarik.co.il/המלצות-למנתח-פלסטי/

המסת השומן באמצעות קירורו אינה הפתרון המומלץ כשישנו עודף משקל ניכר (במקרים אלה הפתרון הוא אחר לגמרי), וגם כשישנם עודפי שומן משמעותיים ייתכן שהטיפול המיטבי הוא שאיבת שומן ולא הקפאתו. מצד שני, עבור מי שחוששים מפני ניתוח (שאיבת שומן היא הליך כירורגי שמתבצע בהרדמה מלאה) או שאינם יכולים לעבור ניתוח עקב סיבות רפואיות כאלה או אחרות, הקפאת השומן היא בהחלט אופציה שעשויה להוביל לשינוי בלתי מבוטל לטובה.

באילו אזורים של הגוף ניתן להעלים שומן באמצעות קור?
האזורים הנפוצים ביותר שבהם מתבצע טיפול המסת שומן בקירור הם הבטן העליונה, הבטן התחתונה, הירכיים החיצוניות, הירכיים הפנימיות והמותניים. גם מצבורי שומן נקודתיים בגב העליון, בגב התחתון, בזרועות ובשכמות ניתן להעלים באפקטיביות באמצעות קירור האזור לטמפרטורה נמוכה במיוחד.
   Review my siteandymark 11:14 28/03/2019
Your website is really cool and this is a great inspiring forum site.Thanks
Game Lover - games.lol/puzzle/




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו