צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום פוסטפרטום ומעבר לו
מנהל/ת הפורום: אורית גודקאר
  מיואשת!!! מבקשת עזרה בעניין שנת לילהשרון 16:18 14/05/2009
שלום,
הבן שלי בן 8 חודשים.יונק הנקה מלאה ומסרב לאכול אוכל מוצק. מאז שהוא נולד הוא נרדם במהלך היום בעגלה או על הציצי. ישן 3 פעמים ביום למשך כשעה כל פעם.
הבעיה היא שכשמגיעה שנת הלילה הוא לא מצליח להרדם בשום דרך, גם לא על הציצי וצורח לפעמים שעתיים. הוא נרדם כל פעם ב-12 בלילה וישן עד 10 בבוקר (קם כל 3 שעות לינוק).אני לא יודעת מה לעשות, הוא ממש עייף, משפשף עיניים ואזניים ולא מצליח להרדם. אני מרחמת עליו. למישהי יש רעיון למה הוא מתקשה כ"כ לפני שנת הלילה ואיך אני יכולה לעזור לו?

תודה,
שרון
   רחלי 09:16 21/05/2009
לשרון המיואשת !

משתתפת בכאבך וביאוש

שמי רחלי ואני פוסט פרטום דולה . יש הרבה מה לעשות אך יש צורך קצת לעשות סדר בבית ובזוגיות שלך אם הבן . אך על קצה המזלג . תתחילי בצעדים קטנים בקביעת כללים חדשים בהכנה לשעת השינה כגון . לקבוע שעה כבוע להנקת -ארוחת ערב
לאחר מיכן אמבטיה ולמיטה להקפיד לשמור על אותו שעה ואותם טקסים יש עוד מה לעשות אך לא הכול עובר מסך תתקשרי עם תירצי עזרה נוספת !


להקפיד על שאות קבועות וחזרה מתמדת על תקסי שינה

רחלי פומפס 0508292011


























לאחר מיכן אמבטיה
   לשרון המיואשתרחלי 23:19 21/05/2009
ראי תגובה שלי הקודמת ללא כותרת
   שלום שרוןחוזרת א 20:16 11/07/2010
אותי אישית כשהגדול שלי היה בן חצי שנה הציל הספר "הלוחשת לתינוקות" הורוד (מספר שלוש שלה לא הראשונים!, הוא בצבע ורוד והוא הרבה יותר מקיף) התחלתי ליישם את השיטה ותוך שבוע הצלחתי לכונן שגרה עם הילד שעשתה לי ולו חיים טובים יותר ורגועים- מבחינתי היא הצילה אותי אז. בילד השני כבר עשיתי את זה לבד ואני לא יודעת אםפ זה בגלל שהוא נולד רגוע אבל הוא היה קסם של ילד. גם הראשון אגב שהשתגעתי ממנו, נהיה רגוע יותר וגם אני למדתי לזהות יותר והשגרה עשתה לי ממש טוב.

מה שאני מציעה דבר ראשון-
אין בעיה עם הנקה לדעתי, יש ילדים שרוצים עוד לינוק ולא ואכול מוצק,
תני לו עו דקצת זמן. מה שכן- אצלי עבד עם שניהם דייסת סולת של מטרנה גם וגם. עשיתי אותה סמיכה ונתתי עם כפית בארוחת ערב.

מה שאני מציעה- לפני שמלמדים להרדם במיטה בלי לינוק קודם כל צריך שגרה- בשעה ארבע תתחילי להניק. אח"כ בשש תני לו דייסה שתשביע אותו. שש וחצי אמבטיה חמה ונעימה. אח"כ לוקחת אותו לחדר, מחשיכים אותו מלטפים את הילד ואומרים לו- עכשיו חמוד אתה יונק והולך לישון! תשירי לו תעשי לו נעים, אם את יודעת לעשות עיסוי עוד יותר טוב, ואז תניקי אותו בחושך מוחלט (זה השלב שאני אומרת שמע ישראל... :) ואז הוא נרדם ושמה אותו במיטה! כל פעם כשהוא קם את לא מדברת איתו, אם הוא קם לינוק תני לו לינוק ותחזרי אותו מייד בחושך. חשוב מאוד להכניס אותו לישון לפני שהוא ממש עייף, התהליך הזה אמור להיות ממש בשלבים הראשונים של העייפות. אני באופן אישי שמה את התינוק במיטה על הבטן או על הגב, איך שהוא אוהב, טופחת לו בעדינות על הגב ועושה שששששש בד"כ הם לא מצליחים לאורך זמן גם להתרכז בטפיחה ובקול וגם לבכות. מה שכן זה דורש ממך נחישות רבה! ילד בן שמונה חודשים יתקשה בהתחלה להתרגל לשגרה הזאת אבלך תהיי נחושה שעכשיו הוא הולך לישון! אין דבר כזה להשאיר אותו ער עד 10! הוא עייף. א זאני לא אומרת להשאיר אותו בוכה וללכת אלא לעמוד לידו ללטף ולטפוח על הגב, לעשות ששש ולומר חמוד אתה הולך לישון עכשיו! אתה יכול לישון.
צריך לזכור שלתינוק יש בחירה- הוא יכול לבחור לישון או לבכות. צריך לזכור שמה שלטובת הילד עכשיו, עם כמה שזה קשה, זה שהוא ילמד לישון! אחרת זה גומר עליו. ילד צריך ללמוד לישון, זה לא בא לבד חמודה.

אם הוא יאהב את הדייסה בשלב מאוחר יותר תוכלי לשים לו בבקבוק לפני השינה במקום הנקה וזה יעזור לו להיות יותר שבע.
יש גם מה לדבר לגבי גמילה בלילה אבל קודם כל תצליחי להרדים אותו ולכונן שגרה ואז אפשר להמשיך.
בכל מקרה כאמור- רוצי וקני את הספר ופשוט תיישמי- כל מילה שלה זהב... בהצלחה רבה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו