צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יד שניה דברי תינוקות
מנהל/ת הפורום: נורית גת
  אתר מומלץ חדשגבריאלה 16:21 08/06/2017
שמה היה הלן והיא היתה אחת הצעירות היפות יותר בבית הספר התיכון שלי. היה לה שיער ארוך בצבע כהה, עיניים כהות עמוק וגוף שעצר את האנשים.

היא היתה אשה נעימה ונחמדה במיוחד, אבל היא איימה אז על הרבה מאוד אנשים, כולל אותי, קצת לאור המראה המושלם שלה site.xoox.co.il/Gabriela, אבל בדרך כלל בטענה שאמא שלה היא מחנכת אנגלית בבית הספר שלנו.

באביב שנת הלימודים האחרונה שלנו הלן ואני שיחקנו יחד בהצגה בבית הספר והצלחנו להכות אותה. גיליתי אותה פשוט לשוחח עם נטייה קומית מדהימה.

היא היתה חמה, אבל היא לא התנהגה כמוה site.xoox.co.il/Gabriela/14891.php. אנו מתארכים את התקופה האחרונה של השנה האחרונה שלנו ואת השנה הראשונה שלנו בבית הספר. היא הלכה לבית ספר חלופי כדי להפוך אותם לטפח תואר אז אנחנו בסופו של דבר הולך בדרכים שונות שלנו.

היינו בנקודה זו באמצע שנות העשרים לחיינו, ולא עבר site.xoox.co.il/Gabriela/14892.php זמן רב מאז שראיתי אותה.
   המשך המלצהגבריאלה 16:23 08/06/2017
יחידת משנה יוקרתית של בתים נעימים על חבילות נרחבות. אמא שלה היתה קוני, המחנכת האנגלית שלי. היא היתה גם נוק-אאוט, בכל מקרה חזרה לבית הספר התיכון שהיא היתה.

אני מתאר לעצמי שהיא עדיין היתה בת שלושים שלה בשלב זה, עם גוף אתלטי דק, התחת חזק, ציצים המשרד חיוך יפה. רוב הגברים site.xoox.co.il/Gabriela/ הצעירים בבית הספר חשבו שהיא חמה, וכולם דימיינו אותה, והדבר גרם לכך שהלן תיראה לכמה מהם.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו