צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום יד שניה דברי תינוקות
מנהל/ת הפורום: נורית גת
  חוג אנגלית לילדיםג'וני 17:30 08/01/2018
לימודי אנגלית לילדים

אינגליש סנטר כאן כדי לגרום לילד שלכם להתחיל לדבר ללא חשש, להתחיל לקרוא בקול רם, להבין את מה שהוא שומע ולדעת לבנות משפטים בעזרת דקדוק נכון.



בזכות השיטה הייחודית שפיתחנו באינגליש סנטר, ילדכם יוכלו לבוא לידי ביטוי בזכות הקבוצות הקטנות שלנו ויוכלו לפגוש ילדים נוספים אשר נמצאים באותה רמה. בכך הם יקבלו ביטחון להתחיל לדבר, לקרוא בקול רם, הם ישמעו ילדים אחרים מדברים וביחד ילמדו את הדקדוק הנכון של השפה.



התוצאה היא :
ילדי אינגליש סנטר יצאו מהמרכז ללימודי אנגלית בידיעה שהם יכולים לדבר עם חברים ללא חשש, להיפתח לעולמות חדשים כמו העולם הטכנולוגי והאפליקציות שכולן מבוססות בימינו על השפה האנגלית. הילדים יוכלו לקרוא כתבות באינטרנט ולהעשיר את אוצר המילים ובנוסף ליצור קשרים עם אנשים דוברי והשפה האנגלית ובכך ליצור קשרים והזדמנויות להתפתח מחוץ לקהילה הישראלית.



העתיד של ילדי אינגליש סנטר יהיה מלא בפתרונות וכלים אשר יעזרו לילד שיגדל להצליח בחיים הבוגרים. למשל: לענות על מיילים באנגלית, לעבוד בעבודות לדוברי אנגלית, להציג מצגות באנגלית באוניברסיטה, וכמובן ללמוד במכללות ואוניברסיטאות הטובות בישראל ובעולם.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו