צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואה מיילדותית
מנהל/ת הפורום: דר' אבנר שיפטן *דר' שיפטן אינו מומחה ברפואה מיילדותית
  העמסת סוכרמיקה 13:39 20/08/2008
לפני כשבוע ביצעתי בדיקה של 50 גר' גלוקוז, והתוצאה היתה 149.
הרופא שלי שבדיוק נסע לחופשה קצרה, הפנה אותי לבצע בדיקת העמסת סוכר (100 גרם). ניסיתי לבצע את הבדיקה היום אבל אחרי כשעה חשתי ברע הקאתי. האחיות טענו שלא ניתן להמשיך בבדיקה ואצטרך לבוא ולבצעה שוב.
ראשית, אני חוששת מעט שאם אכן יש בעיה כלשהי הבדיקות הללו רק מזיקות עוד יותר, כשאני מצווה לעשותן בפעם השלישית. שנית, אינני בטוחה שאצליח, שכן כבר בבדיקה הראשונה חשתי בחילה. לבסוף, אשמח לדעת האם יש בדיקה אחרת או מעקב כלשהו שיכולים להחליף את הבדיקה הנ"ל, זאת לפחות לשבועיים הקרובים עד שהרפוא שלי ישוב......
אציין כי אני כרגע בשבוע ה-26, לפני כארבעה שבועות גודל העובר היה תקין לחלוטין, העלתי עד כה כ-6 קילוגרם סכ"ה (בתחילת ההריון שקלתי 58 קילוגרם, גובהי 168 ס"מ).
המון תודות
   העמסת סוכר.ד"ר אבנר שיפטן 14:58 20/08/2008
ראשית, אין בעיה לחכות עד שבוע 28. שנית, הבדיקה עצמה אינה מזיקה. למי שאינה יכולה לבלוע את כמות הסוכר, אפשר להזריק לוריד, או להסתק בפרופיל יומי של רמות הסוכר. מומלץ להמתין לרופא שלך ולקבל את התשובה המתאימה לך.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו