צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואה מיילדותית
מנהל/ת הפורום: דר' אבנר שיפטן *דר' שיפטן אינו מומחה ברפואה מיילדותית
  מיעוט מי שפיר בשבוע 37+3מיקה 13:27 21/10/2008
שלום רב. נבדקתי אצל הרופא שלי השבוע והוא ראה מיעוט מי שפיר (5). ההמלצה שלו הייתה לגשת לחדר לידה, והם יחליטו אם יש צורך בזירוז. אמרתי לו שאני מתכוונת ללדת בבית, והוא אמר שאם כך אני צריכה לעשות מעקב של מוניטור כל 3 ימים.
מחר (יום ד') אני אגש לעשות מוניטור בבית החולים. רציתי לדעת מה הם גבולות הנורמה של כמות מי שפיר, מה רמת הסיכון לעובר במצב כזה. חשוב לי מאוד ללדת בבית, אבל כמובן שאני לא רוצה לקחת שום סיכון.
תודה
   מיעוט מי שפירד"ר אבנר שיפטן 19:53 21/10/2008
הנורמה של מי שפיר היא 5-25 ס"מ. כך שכמות זו היא בדיוק בגבול התחתון של הנורמה. כמות מי השפיר משתנה מהר מאוד, ואם תשתי הרבה יש סיכוי שמחר כמות המים תעלה. בנוסף לכך אפשר לשתות תה צמחים מצמח הסטיביה, שגורם להעלאת כמות מי השפיר.
צריך לזכור שכמות המים היא אחת ממספר ממדדים של חיוניות העובר, כך שאם כל האחרים תקינים, אפשר להמשיך בהריון ובתוכנית ללדת בבית. לעומת זאת אפילו אם יש כמות מים תקינה, אך שאר המדדים אינם תקינים, רצוי לחשוב לכיון של השראת לידה.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו