צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואה מיילדותית
מנהל/ת הפורום: דר' אבנר שיפטן *דר' שיפטן אינו מומחה ברפואה מיילדותית
  לידה לאחר ניקוב הרחם וניתוח קיסריליאת 21:44 10/01/2009
שלום ד"ר שיפטן אני בשבוע 21 הריון רביעי שני הריונות ראשונים הסתיימו בלידות רגילות וטבעיות ההריון השלישי הסתיים בניתוח קיסרי אלקטיבי בעקבות סיבוך שלאחר הלידה השניה.
הלידה השניה כי שציינתי הייתה רגילה ומהירה מאוד אך שרידי שיליה הושארו ברחם וכעבור חודש עברתי גרידה עקב דימום חזק בגרידה נעשתתה פרפורציה ובעקבותיה לפרטומיה. בלידה השלישית הרופאים לא הסכימו לדבר על לידה טבעית אני מאוד רותה לסיים את ההריון הנוכחי(4) בלידה רגילה אגב אני יולדת בפוריה האם יש לי סיכוי הפעם?
בברכה
אורלי
   לידה רגילה לאחר ניקוב הרחם.ד"ר אבנר שיפטן 18:19 12/01/2009
אורלי שלום, ככל הנראה ניקוב דופן הרחם היה בחלק של הרחם בו מבוצע בדר"כ ניתוח קיסרי קלאסי, לכן מתיחסים אליך בבי"ח כאל אישה שעברה ניתוח קיסרי קלאסי. ישנה המלצה לבצע תמיד לידת קיסריות לאחר ניתוח קיסרי קלאסי.
האפשריוות שלך לא ללדת בניתוח קיסרי הן:
1. לברר שוב עם המנתחים היכן בדיוק היה ניקוב הדופן, וכן לראות האם בניתוח הקיסרי ראו היכן בדיוק הצלקת,והאם אפשר להתיחס אליך לא כאל אישה שעברה ניתוח קלאסי.
2. למרות שאת נמצאת במצב הדומה לאחר ניתוח קיסרי קלאסי, לקחת את הסיכון על עצמך ולעבור לידה נרתיקית, אף אחד לא ינתח אותך ללא הסכמתך.
בהצלחה
   ליאת 22:58 15/01/2009
ד"ר שיפטן שלום!
תודה על תשובתך-
במהלך הניתוח הקיסרי שעברתי לפני שלוש וחצי שנים חיפשו הרופאים את צלקת הפרפורציה ולא מצאו, בדוח הניתוח נכתב נקב קטן בפונדוס ,אינני יודעת מה זה אומר האם המיקום הזה הוא שווה לניתוח קיסרי קלאסי בכל אופן יש לי את החומר וכמובן שאבדוק במדוייק
רק שלצערי הרופאים בבתי החולים לא ששו לדון איתי בכלל באפשרות ללידה רגילה.
בתודה ובברכה
אורלי




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו