צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום רפואה מיילדותית
מנהל/ת הפורום: דר' אבנר שיפטן *דר' שיפטן אינו מומחה ברפואה מיילדותית
  ניתוח קיסריאמה 18:40 02/09/2010
שלום רב,

לאחרונה עברתי ניתוח קיסרי חירום.

הלידה התחילה בזירוז, 36 שעות של צירים ולבסוף (בפתיחה של 9.5 והפסקת האפידורל) הגיעו למסקנה שהלידה אינה מתקדמת (העובר היה גדול וכן נכנס בזוית הלא נכונה לתעלת הלידה) והועברתי לניתוח קיסרי חירום.

בגיליון סיכום הניתוח נרשם כך: שלב ראשון תקין, שלב שני: failure of descent כשהראש בs1 והסוטורה רוחבית פתיחה גמורה, הוחלט לסיים בVE הונח CAP מתכת מס' 5 ולאחר עליה הדרגתית של הלחץ חולץ ללא קושי...

שאלתי היא כזו - האם ייתכן שבמהלך הניתוח הקיסרי עצמו הייתה בעיה לחלץ את העובר (שכבר היה בתעלה)? האם השתמשו בואקום? ואם כן - כיצד ניתוח להשתמש בואקום במהלך ניתוח קיסרי כאשר הראש של העובר כלפי מטה?

אודה לתשובתך.
אמה
   ניתוח קיסרי או ואקום...ד"ר אבנר שיפטן 22:06 02/09/2010
עפ"י מה שנכתב, בוצע ואקום ולא ניתוח קיסרי. כנראה הרופא שכתב את המכתב לא היה בלידה, והוא התבלבל עם מקרה אחר, או שהיה לו במחשב קטע של "העתק" "הדבק" שנכנס למכתב שלך. אני מציע לך לבקש מכתב מתוקן מהמחלקה.
לא מבצעים ילוד ע"י ואקום במהלך ניתוח קיסרי. לפעמים משתמשים בכף אחת של מלקחים להוצאת הראש, אך אין שימוש ב- CAP של ואקום בניתוח.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו