צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום דולה תומכת לידה מלווה בלידה
מנהל/ת הפורום: סיון אופירי, עדי יותם
  שלום רב. רוצה לשאול שאלה לגבי דולה.גלית 19:35 10/01/2012
אני בהריון בשבוע 25. זהו הריוני השביעי בדרך לילד הראשון בע״ה. מכיוון שעברנו כל כך הרבה הפלות אנחנו מאוד חוששים בהריון הנוכחי. בעלי לא רוצה לעשות קורס הכנה ללידה לא פרטי ולא עם עוד זוגות. אני חוששת להגיע ללידה ללא הכנה כלשהיא. במידה ונחליט לקחת תמיכה של דולה האם זה מספיק או שהכנה ללידה היא הכרחית גם אם דולה תלווה אותנו בלידה? אשמח לקבל מידע.
   גלית היקרה!\\\"איתך-חוויית לידה אחרת 11:19 18/01/2012
בס"ד
שלום וברכה יקרה.
אמנם אינני מכירה את עברך, אך חשוב בכל דבר הקורה בחיינו להביט אל הטוב,להיבנות מזה ולא לתת לשלילי לתפוס את חיינו ולמנוע מאיתנו מלהתקדם הלאה ולפרוח.או בקיצור:מה שלא הורג רק מחשל.

הסתכלו על ההריון המתוק שזכיתם לו שוב.הגעתם כבר לחודש שביעי פלוס!אתם בשלבי הסיום!תחיו את היום הטוב שקיים בזכותו.אל תביטו כל הזמן בחשש אל הבטן ותשאלו:מה יהיה??שמא...?
כי יש עוד צד שני,יש גם סיכוי שבקרוב כבר תחבקו ילד.ואם כך,מדוע שלא לקחת גם את זה בחשבון ולהתכונן כראוי??

אני מאד מבינה את החששות שקיימים בעקבות מה שקרה,אך אין זה אומר שצריך להסתכל ר ק אליהם ולחיות על פיהם.
(חוץ מזה, גם אם איננו יודעים לעולם מה יהיה בסוף כל תהליך של הריון,אנו יכולים להנות לפחות מהרגע. מהיום.למה שלא תהיה מזכרת חיובית מסוף ההיריון הזה? למה הוא צריך להיות מתוייג חלילה בגדר סיכון לאובדן ואבל עד שלא יוכח אחרת?)

לכן,לגבי שאלתך האם יש צורך בהכנה ללידה- התשובה היא כן!כן!וכן!
יש מספר אפשרויות,בחרו את המתאים והטוב ביותר עבורכם.
קורס הכנה ללידה קבוצתי- מאפשר חוץ ממתן מידע גם שיתוף של האחרים בחוויותכם.
קורס הכנה ללידה אישי-בו ניתן דגש אל הצרכים שלכם בלבד,הן מבחינת מידע,והן מבחינת סיוע.
תומכת לידה-דולה-מומלץ בחום לא רק לליווי בלידה עצמה אלא גם כהכנה מקדימה.דולה טובה תדע לשים לב ולתת מענה והכנה מתאימה לקראת הלידה.מכיוון שלידה מורכבת מגוף ונפש חשוב לשים לב גם אליה (בייחוד לאחר העבר..כאשר מדחיקים את התחושות ולא נוגעים בהן באופן נכון יתכן מאד שהכל יעלה בלידה וחלילה יפריע להתקדמותה התקינה.)
בברכת הריון קל ובריא ולידה יפה ומעצימה,
אושרת שער,
"איתך- חווית לידה אחרת"
057-3188805
dula_itach@walla.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו