צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  צריכה יעוץ דחוףיאנה 18:05 11/10/2010
שלום רב!
רציתי להתייעץ בנושא גירושין ומזונות.

אני נמצאת כרגע בהליך גירושים לאחר שהייתי נשואה בערך 8 חודשים. אני ובעלי התחתננו בפראג (אני יהודיה והוא לא). אין לנו ילדים.

עכשיו אנחנו מתגרשים כי אני לא רציתי יותר להיות איתו, ומצאתי מישהו אחר. לאחר 4 חודשים, גם הוא עם מישהי אחרת. לא הייתה בגידה בזמן נישואין, אך ידוע לו הסיבה שנפרדתי ממנו.
הוא הגיש ראשון בקשת גירושין לעורך דין (שמטפל בתיק כמעט חינם). זה לא עורך דין אישי שלו.
יצא כך שאני משכתי קצת את הגישורין עקב סיבות אישיות, אך אני לא נגד והולכת לקראתו. אני עובדת ולא תמיד יכולה לבוא ביום שהוא אומר לי וזה זז כל הזמן.

יום אחד אמרתי משהו ברוב כעס על חברה חדשה שלו והוא ממש השפיל אותי. יש לי 2 הודעות בפלאפון שהוא מעליב אותי וממש יורד על האופי שלי וההתנהגות.
עוד הוא איים עלי שאם אני לא יגיע לעורך דין או עוד פעם יגיד משהו על חברה חדשה שלו, הוא יעשה משהו שיסכן אותי במקום העבודה שלי (יגרום לפיטוריי). זה היה ממש איום על הפרנסה שלי.

השאלה האם הוא יכול לעשות נגדי משהו אם אני לא יופיע אצל העורך דין באותו יום שהוא קבע? והאם אני יכולה לתבוע אותו על העלבות האלה או על איום שהוא עשה לי? אם כן, מה אני יכולה לעשות?
   גירושיןעו"ד איילת סיטון 08:18 12/10/2010
יאנה שלום רב,

אני ממליצה לך לפנות לעו"ד לקבלת ייעוץ משפטי
דחוף לפני שתלכי לפגישה נוספת עם עו"ד של הבעל.



בהצלחה,
איילת סיטון, עו"ד




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו