צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  הסכם ממון לפני החתונהצילי 09:26 31/12/2010
אני ובעלי היום חתמנו על הסכם ממון לפני החתונה אצל נטריון, הנטריון אמר שאין צורך להעביר את המסמך לפסיקת שופט. האם ההסכם חוקי?
כמו-כן יש לנו ילד משותף בן 8 חודשים ואני מעוניינת להתגרש ללא מהומות, בעניין הסדרי ראייה, האם שופט חייב לפנות לרווחה על מנת לבדוק מסוגלות הורית ולהוציא תסקיר, גם אם מדובר בהסכמה בעניין הסדרי ראייה?(זה מה שנאמר לי ע"י המטפל הזוגי שהוא גם עו"ס לסדרי דין שחייבים לפתוח תיק ברווחה, יש לנו מחלוקת בעניין ההסכם ממון שנחתם לפני החתונה ונראה כי היועץ לוקח את צד בעלי ומנסה לעזור לו ולהפחיד אותי.יש לציין שיש לי ילדה מנישואים קודמים ולא היה צורך לפתוח תיק ברווחה מאחר והגענו להסכמות.
בבקשה עני לי בדחיפות. האם ההסכם חוקי? והאם כל הליך גירושין עובר דרך מחלקת הרווחה כשמעורבים ילדים?
   תשובהעורך דין ערן עזרא 20:48 01/01/2011
צילי שלום רב,

ציינת "שהיום" חתמתם על הסכם ממון לפני חתונה אצל נוטריון. בהמשך את מציינת שאת רוצה להתגרש ללא מהומות. הדבר לא ברור לי.
נא הגדירי - מתי נחתם ההסכם ומה תוכנו? אם כוונתך להסכם גירושין ולא להסכם ממון, הוא חייב לעבור אישור בית משפט.
כמובן שכל תשובתי מתבססת על כך שמדובר בהסכם גירושין. מה כתוב בהסכם?
קשה לענות לך על עניין המשמורת משום שאני לא מבין היכן נמצא התהליך כעת. בכל מקרה, שופט לט חייב לפנות למחלקת הרווחה אם הוא לא מתבקש.אם יש לבעלך יועץ, את צריכה לקבל ייעוץ משפטי משלך.
נסי לא להיות מונעת מפחד ולקחת החלות מושכלות. אינני יודע מה מטרת המטפל הזוגי אך בכל מקרה היוועצי עם עורך דין המתמחה בתחום בעניין המשמורת ובכל העניינים הקשורים לכך.

בברכה,

עורך דין ערן עזרא




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו