צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  הסדרי ראיה - תשלומים שוניםשושי חן 23:32 15/02/2011
אני גרושה כ- 10 שנים , בכלי התחתן לפני כשנה ומאז הוא בקושי מגיע לילדים, בחופש הגדולים היה מוכן לקחת רק לשבוע, בחגים לא מוכן רק בערב חג, באמצע השבוע רוב הפעמים הוא רק פעם אחת, וגם אז לא לוקחת אותם לביתו אלה להוריו הזקנים מאוד, רק על דבר אחד הוא מקפיד להחזיר אותם בזמן, כשאני שואלת מדוע הוא לא מגיע תשובתו איני יכול, מה תעשי לי, מאז הילדים במצוקה נפשית (ילדי בני 8 ו- 10)המצריך טיפול פסיכולוגי הבן חושב כל הזמן עמחשבות אובדניות, הילדים בחרדות ללא מצב רוח, צועקים ובוכים, מודעים שמאז נשואי אביהם הם לא רצויים, האם אני יכולה לעקוף עליו את החוק?האם יש לי אפשרות לפנות לבית משפט לעניני משפחה ולפתוח את הסדרי הראיה (לא את המזונות) מיותר לציין שגם התפקוד שלי בעבודה לא מלא מכוון שאני נקראת כל הזמן על ידי הילדים לחזור הביתה, איני יכולה להשאיר אותם לבד עקב חששות לגורלם.
והזמן שהגרוש לוקח אותם זה הרגע והזמן למנוחתי הנפשית ולשמחת ילדי. האם אני יכולה לתבוע קנסות כספיים עקב אי ציון ובזיון בית המשפט שפסק 2 פעמים בשבוע וכל שבת שניה.
2.כמו כן לפי ההסכם עליו להשתתף בכל הוצאת הילדים הנלווים, חוגים, פסיכולוג, שיניים, ספרים, תלבושת בית ספר וחוגים אך הוא לא מוכן לשם בטענה:מה תעשי לי? אז האמת מה אני יכולה לעשות ואיך לפעול
תודה לכם וסליחה באם כתבתי הרבה, מחכה לתשובתכם
   תשובהמנהל הפורום 08:43 16/02/2011
שושי שלום,

בהחלט יש מה לעשות במקרה זה. בתי המשפט לענייני משפחה רואים לנגד עיניהם את טובת הילד. יש לבחון את הסכם הגירושין בנוגע להסדרי הראייה ולבחון את ניסוחו.
ככלל, יש אפשרות לבקש מבימ"ש לקנוס את האה על כל הסדר ראייה שאינו מגיע לפגוש את הילדים.
אני מציע שנבחן את נוסח הסכם הגירושין בכדי שתוכלי לקבל החלטות.

בברכה,

ערן עזרא, עו"ד
www.forgetit.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו