צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  דחוף עזרה- העברת דירה לאחר גירושיןרווית 11:19 16/03/2011
שלום רב,
התגרשתי מלפני 3 שנים. כיום הגרוש שלי רוצה להעביר את חלקו בדירה על שמי ושמחתי מאד מאד לקבל!
אבל , אני יודעת שהוא לקח הלוואה מהבנק בסך 100,000 שקל ובפברואר 2011 המשכנתא הסתיימה (הוא חייב גם למשכנתא 5500 שקל), הוא לא עמד בהלוואה מהבנק וכנראה הבנק חושב לעקל לו את החלק שלו (של הבית)-הוא לא מספר לי.
הלכנו לעו"ד , העו"ד הוציא נסח טאבו ובדק שאין שעבוד/עיקול על הבית ואכן אין שום דבר. חתמנו על מסמכים אצל העו"ד שהגרוש שלי מעביר לי "במתנה" את החלק שלו וזהו בעוד כמה חודשים הדירה תהיה רשומה על שמי.

האם יש לי סיבה לחשוש שמא יש חובות/עיקולים על הבית ואני אצטרך לשלם אותם? האם לוקח זמן רב עד שהדירה תהיה רשומה על שמי ? האם במשך כל התקופה הזאת שעדיין הדירה אינה רשומה על שמי באופן מלא הדירה כן יכולה להיות מעוקלת עקב אי עמידה בהסדרי חובותיו ? נא תשובתכם - תודה.
   תשובהמנהל הפורום 11:52 16/03/2011
שלום,

חשוב מאוד לברר האם העו"ד הוציא נסח טאבו מעודכן.
חשוב לברר על חשבון מה נלקחה ההלוואה.
אם יש משכנתא על הדירה אז המשכנתא ככל הנראה עדיין רשומה על הדירה. ולכן לא ברור אם יש חוב, ואם יש חוב ובמידה והמשכנתא והדירה רשומות בחלקים שווים (לפני ההעברה), את צריכה להסיר את המשכנתא או להעביר את המשכנא משמו אלייך, ככל שתסכמו.

אין תשובה זו מהווה תחליף לייעוץ משפטי מעו"ד.

בברכה,

ערן עזרא, עו"ד
_______________

www.forgetit.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו