צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  מזונותאורנה 09:40 18/03/2011
אני גרושה 10 שנים ומקבלת מזונות סך 3000 כולל מדור, ילדי הם בני 12 תאומים , הוא לא מוכן לשלם את שאר הדברים בהסכם, תשלומי בית הספר, ספרים , חוגים , ואני בקושי יכולה להסתדר בחיי היום יום . אני עובדת ומשתכרת 4000 שח אך עדיין קשה מאוד.
האם הסכום של 3000 הוא סכום סביר האם כדאי לי לפתוח את הסכם הגירושים, אם זה לא יזיק, לציין שבעלי התחתן לפני כשנה.מילדי שמעתי שהוא עובר לגור בשערי תקווה אני גרה ברחובות . לציין שהוא לא מקיים את הסדרי הראיה לא מוכן לחלוק את החופשים, פעם בשלושה שבועות לוקח לשבת במקום פעמיים בשבוע מגיע רק פעם כול פעם ספור אחר, ילדיי מדוכדכים מרגישים שאביהם לא רוצה אותם. מה עלי לעשות אנא עזרו לי הגיעו מים עד נפש
תודה ופורים שמח
   תשובהמנהל הפורום 20:30 20/03/2011
שלום רב,

בהמשך לשאלתך, יש צורך לבחון את כל הנושאים שצוינו בהסכם הגירושין. נא העבירי ההסכם לבדיקתו של עורך דין. אם אינו בידך, גשי לבית המשפט לצלמו (או להזמינו).

לעניין גובה המזונות - השאלה הנכונה היא על איזה בסיס נפסקו המזונות והמדור, מה היו הנסיבות דאז והאם חל שינוי נסיבות מהותי.

אין תשובה זו מהווה תחליף לייעוץ משפטי.

בברכה,

ערן עזרא, עו"ד
___________

www.forgetit.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו