צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  שינוי מקום מגוריםמירב 23:41 26/05/2011
גרושי עבר לגור מעבר לקו הירוק בסביבות ברקן, אנחנו גרים ברחובות, האם היה מותר לו לעבור רחוק ללא התיעצות איתי ומה דעתי בנדון?
עכשיו לדבריו קשה לו לקחת את הילדים איליו מכון שהוא מחזיר אותם באותו יום, לא מוכן שישנו אצלו למרות שבהסכם סוכןם שאחרי גיל 9 יוכלו ללון אצלו באמצע השבוע,ף אך בפועל עושה מה שרוצה. לכן בימים אלו הוא מסתובב אתם אצל חברים ומחזיר אותם מוקדם משעה 8 הנקובה.מציינת שגרושי ואשתו עובדים ברחובות ואין שום מניעה להחזיר את הילדים למחורת.

2.עוד שאלה, מה עלי לעשות שהילדים לא אוהבים את אשת אביהם פשוט סולדים ממנה, טענותיהם שהתנהגותה מרושעת,טון דיבורה תקיף ולא סימפטי. הם עברו לבית עם 6 חדרים אך את הילדים הם משכנים בממ"ד, האם זה נורמלי???מה עלי לעשות?????
אנא מנמכם!!!
   תשובהמנהל הפורום 09:13 29/05/2011
מירב שלום,
עליו למלא אחר ההסכם. אם הוא לא עושה כן יש דרכים לפעול נגדו.
אם הוא עבר למקום מגורים אחר (רחוק יותר) זה עילה לזינוי הסדרי הראייה ולהטיל עליו את הוצאות הנסיעה בנסיבות מסוימות.

יש מספר דרכים שניתן לפעול בהם בעניין הפרת הסדרי הראייה. הסדרי הראייה הם אל רק בשבילו, אלא בעיקר בשביל הילדים שיידעו מתי אביהם לוקח אותם. הסדרי הראייה נועדו גם בשבילך. בכל האמור יש לפעול בדרך חכמה.
אין בהתשובה זו תחליף לייעוץ משפטי

בברכה,

ערן עזרא, עו"ד
אתר אינטרנט - www.forgetit.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו