צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  דרישות חוזורת ונישנות מצד האם לשאת בתשלומים אשר מכוסים ע"י ביטוחסיגל 11:29 16/06/2011
שלום רב,



בן זוגי גרוש כי 5 שנים. לאורך כל השנים הללו הגרושה מנסה לסחוט ממנו כספים על ימין ועל שמאל. למותר לציין כי הוא משלם 3000 ש"ח בחודש מזונות לילדה אחת למרות שמשתכר בסך של 5500 ש"ח. לפני כחודשיים היא הועילה בטובה להעביר אלינו מכתב מטעם פסיכולוגית של הגן כי הילדה זקוקה לטיפולי תרפיה. ממה שידוע לנו טיפול זה מכוסה ע"י ביטוח בריאות ממלכתי ואף הילדה מבוטחת בפוליסת בריאות עם בן זוגי דרך מקום עבודתו. הגרושה לא עושה דין לאף אחד אלא מה שמוצא חן בעיניה. היא החליטה לתת טיפול פרטי לילדה ואינה מעוניינת לקבל טיפולים אלו בדרכים המקובלות.

בהסכם הגירושין כתוב כי "האב ישא בתשלומים אשר אינם מכוסים ע"י ביטוח בריאות ממלכתי ו/או ביטוחים משלימים" ועל אף זאת היא שלחה לבן זוגי דרישה נוספת בסך של 450 ש"ח בגין 4 טיפולים. יש לציין כי הוא שילם לה כבר כ800 ש"ח בגין הטיפולים הקודמים.

הגשנו בקשה להוצל"פ להורות לאם להפעיל את הביטוחים, האם הרשמת יכולה על אף העובדה הנ"ל לחייב את בן זוגי לשאת בתשלומים הללו?

האם עלינו לפנות לבית המשפט אשר אישר את הסכם?

תודה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו