צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  ייעוץ אמא ל - 4 09:44 22/09/2011
שלום,
אני מבקשת לברר מה אני יכולה לעשות במיקרה שלי.
אני בהליך גרושים מיזה כ - 8 חודשים. היה לנו דיון אחד בבהמ"ש לעינייני משפחה בכ"ס בו קבע השופט מזונות זמניים של 6,000 ש"ח אנו חיינו יחד באותו זמן.
האיש פנה לשופט וביקש להפחית את דמי המזונות היות והוא כבר לא גר בבית. בקשתו נידחתה.
באפריל הוא לקח את מפתחות הרכב אשר רשום רק על שמו ומשמש אותי ואת הילדים,נאלצתי לפנות לשופט ולבקש שיחזיר לידיי את המפתחות והאחרון הורה לו להחזיר את המפתחות אבל עוה"ד שלי חתמו על הסכם שהועבר לשופט בו אני מאשרת שסכום ההלוואה של הרכב יירד מהמזונות.

אני יודעת שמזונות אינם קשורים ברכוש ואינני מבינה למה אני צריכה עכשיו להיסתדר עם סכום זעום של 4,500 ש"ח לכל ההוצאות של הבית כולל חוגים לילדים ?

האם אני יכולה לעשות משהו בעיניין ?

בשל המצב הכלכלי הקשה אליו ניקלעתי פניתי לחברים וביקשתי הלוואות השקים שלי חוזרים ואני לא מצליחה לקיים אותנו בתקציב הזה,אני לא עובדת מיזה כ- 5 שנים.עוה"ד ייעצו לי שלא לצאת לעבוד אבל אני מרגישה שאני לא יכולה יותר ופניתי למס' גורמים שיעזרו לי למצוא עבודה אפילו למס' שעות קטן ביום ובלבד שתיהיה איזושהי הכנסה נוספת.

בתודה מראש
ובברכת חג שמח
ושנה טובה.
מימני אמא ל- 4
   תשובהמנהל הפורום 21:20 24/09/2011
שלום רב,
יש להפריד בין עניין הרכוש לעניין המזונות.
אני מבין שיש לך עורכי דין, והצעתי היא להבין את האסטרטגיה של עורכי הדין. השתדלי לסמוך על מי שאת עובדת איתו. בד"כ יש לעורך דין שמייצג אותך אסטרטגיה ברורה בפעולותיו. פנייה למספר עורכי דין אך תבלבל אותך. אם אינך סומכת על עורכי הדין קבלי חוות דעת שנייה על הטיפול בתיק.
עולה מדברייך, שאת לא מרוצה מעניין הקיזוז מהמזונות וזה נתון שכדאי לברר אותו שום עם מי שמייצג אותך.
בכל מקרה, לא אוכל לענות על עניין הלצאת לעבוד או לא.


בברכה,

מנהל הפורום
__________

www.forgetit.co.il
   תודהאמא ל - 4 12:01 25/09/2011
מנהל הפורום תודה אני אכן אפנה לקבל ייעוץ נוסף.

חג שמח ושנה טובה.
אמא ל - 4




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו