צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  סירוב גט לאחר הסכם גירושין /שלום בית מאושרגיא 13:12 04/10/2011
אני בהליכי גירושין מזה כשנה , לאחרונה היה לי דיון שני במספר לגירושין בבית דין רבני
כל זאת לאחר שיש לי הסכם גירושין/שלום בית שאושר כחוק עם 3 דיינים שבו מוסדרים כל נושאי רכוש,דירה שלי,רכב, חשבון בנק, הסדרי ראייה, וכמו כן סעיפים שברגע ששלום הבית לא יצלח כל צד וגם האשה מתחייבת בזאת לתת גט.
כל ההסכם אושר ע"י הרבנים מלבד סעיף אחד שתוקן על ידם בזמנו ואומר ברגע שיתחילו סידורי הגט האשה תפנה את הדירה של הבעל, ולא כפי שהיה כתוב 30 יום בהסכם שהבאנו לאישור - וזאת בשל הילד שנולד בזמנו.
כיום 3 שנים לאחר חתימת ההסכם פתחנו כל אחד בהליכים , לי יש הקלטות שלה שהיא מורדת ותמלולים, אני עזבתי את הבית לפני כשנה כי היא המציאה עלילות שווא שאני אלים וכו' ובעצת עורך דיני עזבתי את הדירה למנוע מאסר שווא.
כיום לאחר דיון שני קיבלתי פסק דין ובו האמינו לאשה כי היא רוצה שלום בית למרות ההסכם, למרות התמלולים, למרות שלא עשתה ולא דבר לשלום בית (יועץ שמינו וכו')
להפך תבעה אותי את כל התביעות האפשריות בבית דין למשפחה!
כל הנ"ל הוצג בפני הרבנים ואף אלו צעקו עלייה ונזפו בה אך לבסוף התוצאה היתה שרשמו שהתיק נסגר ועליי לשוב לביתי.......
הסכם הגירושין/שלום בית הוא הסכם מחייב לכל דבר , איך אוכפים אותו אם הערכאה שאישרה אותו כדת וכדין כאילו מתעלמת ממנו לחלוטין על על סעיפיו???
הרי נושא הגט מוסדר בו ואם לא תחוייב האשה בגט היא יכולה להשאר בדירה שנים ואני צריך כביכול לשלם לה מזונות וכו' כל עוד היא אשתי!
האם אפשר היום במצב זה לאחר הפס"ד ברבני לחייב אותה לפנות את הדירה או בשכ"ד ראוי למרות שאין גט?
תודה ושבוע טוב
   חלוקת רכושעו"ד הילה זיסמן 19:40 21/10/2011
כבר בפתח עצתי לך אציין כי נושא זה הינו נושא מורכב המחייב קבלת יעוץ משפטי מעו"ד המתמחה בענייני משפחה.

יחד עם זאת ועל מנת לנסות ולסייע לך ברמה בסיסית בלבד, מהמידע שנמסר על ידך, יש אפשרות לקדם את העניינים הרכושיים ביניכם ולהסדירם באמצעות הליכים בפני כב' ביהמ"ש לענייני משפחה, הן, במסגרת הליכים שנפתחו על ידה והן, בהליכים שייפתחו על ידך, וזאת למרות פסה"ד שניתן על ביה"ד הרבני האזורי המתייחס עפ"י הבנתי לחיוב הגט בלבד.
כמו כן,ובמקום בו כפי שציינת אינך מסכים עם פסה"ד אשר ניתן על ידי כב' ביה"ד תמיד יש מקום לערעור.

כפי שציינתי לעיל עליך לקבל בעניין זה ייעוץ משפטי במסגרתו תניח, מלפני עוה"ד, מלוא כתבי בי-הדין וההליכים המתנהלים ביניכם שאז ניתן יהא לבנות אסטרטגיה נכונה לקידום חלוקת הרכוש ביניכם, כמו גם, פינויה מדירתך.

בברכה,
עוה"ד הילה זיסמן
מרח' יפו 102, חיפה




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו