צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  בגידה במהלך פרידה עוד לפני הרבנותגבי 10:56 01/01/2012
שלום רב!
העניין הוא כך: לפני שהכרתי את אישתי אני גרתי בעיר אחרת שהיא נצרת עילית. היה לי עבודה מסודרת. בתקופה הזאת הכרתי את אישתי הנוכחית. אחרי תקופת הכרות של כשלושה חודשים עשיתי צעד, עזבתי את העבודה, ועברתי מעבר למעלות מקום מגורים של אישתי. חייב לציין שאני היתי גרוש לפני מאישתי הקודמת ומנישואין ראשונים יש לי 3 ילדים ועד שהכרתי את אישתי הנוכחית הכל היה שקט, גרושתי בתקופה ההיא לא הגישה נגדי שום תביעת מזונות. כל הבעיות שלי עם גרושתי הראשונה החלו רק אחרי שהכרתי את אישתי הנוכחית והיא התחילה לתבוע אותי במזונות, כיום יש לי תיק בהוצאה לפועל ואני חייב 120000 ש"ח ויש לי תיק בהוצאה לפועל. גם לאישתי הנוכחית זה נישואין שניים ויש לה ילד אחד מהנישואין האלה.
הבית שאני גרתי בו לפני שיצאתי ממנו הוא של אישתי שבנתה לפני שהכרתי אותה.
לפני הנישואין עשינו הסכם ממון. בהסכם היא מכוסה מכל הכיוונים, כלומר: בהסכם ממון רשום שכל המשכורות שמגיעות לה היא שלה באופן בלעדי ואין לזה שייכות למשפחה, כמו כן כל קופות גמל שהיא מקבלת וקרן השתלמות מופיעים בהסכם שאין בהם שייכות למשפחה. כמו כן, כל ירושה שהיא אמורה לקבל שייך לה באופן בלעדי, וגם הבתים שיש לה הם שלה ואם יש מצב של גירושין הם נישארים שיייכים לה באופן בלעי.
נכון להיום יש לנו ילד משותף בגיל 3 שנים ו-4 חודשים.
אני פרוד מאישתי במשך כחודשיים מתאריך 01/11/2011, בתאריך 17 בינואר אמור להיות דיון ראשון ברבנות.
בתקופה הזאת של הפרידה בנינו אני עשיתי מעבר לבית אחר בשכירות.
בהמשך אישתי הכירה גבר אחר(יש לי את שמו) עוד בתקופת הפרידה בנינו ועוד לפני שהגענו לרבנות. היחסים בניהם התפתחו לרמות די גבוהות כולל קיום יחסי מין בניהם וכניסה של הגבר לאותו בית שאני גרתי בו והכרת משפחתה. אני כבר לא יודע שאולי הם הכירו עוד שהיתי בתוך הבית למרות שזה לא משנה כי גם כך זה נחשב לבגידה.
אני מבקש ייעוץ משפטי רחב ונירחב עוד לפני שנגיע לדיון ברבנות. ומה אני יכול לתבוע מאישתי ברבנות ובית משפט לענייני משפחה.
השאלות שלי הן:
1. האם אני למרות הכל יכול לתבוע כסף/רכוש גם כשיש הסכם ממון אחרי מה שהיא עשתה, הרי זה נחשב לבגידה כי עדיין לא התגרשנו ולא הגענו לרבנות אפילו לדיון אחד. למרות שכל זה לא היה שלי לפני ההסכם והנישואין? .
2. בנוסף בתקופה הזאת של הנישואין בנינו התנאים שלי בבית הם היו תנאים טובים מאלה שיהיו אחרי הגירושין והאם אני לתבוע אותה מזונות או משהו בסגנון הזה.
אשמח לקבל כל ייעוץ שניתן.
בתודה מראש, גבריאל




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו