צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  תגובה לתצהיר מזונותאלמונית 23:31 01/02/2012
שלום

אני נמצאת בעיצומו של תהליך משפטי בנושאים שונים מול בן זוגי לשעבר ממנו נפרדתי. חיינו כידועים בציבור ויש לנו ילד אחד.

לפני כשנה נקבעו מזונות זמניים עבור הילד, ובעוד כשבועיים יהיה דיון בתהליך הוכחות למזונות קבועים. עליי הוטל להגיש תצהיר חודשיים לפני הדיון, ועל האב - חודש לפני הדיון.

התצהיר של האב היה מלא שקרים, בין השאר לגבי הכנסותיו והכנסותיי, סילופים ורמיזות שונות לכך שאני היא זו שמשקרת בתצהירי לגבי דברים, למרות שמדובר בעובדות הידועות גם לו. מעבר לכך שזה מקומם מאד, אני חוששת שזה ישפיע לרעה על סכום המזונות שייפסק עבור הילד, מכיוון שגם המזונות הזמניים שנקבעו היו מאד נמוכים עקב אותה טקטיקה שננקטה בכתב ההגנה בעניין המשמורת, שהיטתה את דעת השופט מאד לרעתי.

יש לי עו"ד, אך לצערי בינתיים לא נחלנו הצלחה כה רבה בשיטותיו ובאופן עבודתו.

שאלתי היא: במידה ואני רוצה להגיש תגובה לתצהיר המזונות של האב, אשר מגיב ומתייחס לשקרים שנאמרו שם (וגם לעובדות שהועלמו בכוונה), יש באפשרותי לעשות כן?
האם יש פרוצדורה כזו, או שדבר מעין זה לא מקובל לחלוטין, ועלול רק להרגיז את השופט?

תודה מראש
   הגשת תצהיר טרם מועד הוכחותעו"ד הילה זיסמן 17:42 27/03/2012
לשאלתך, אינני מכירה הליך במסגרתו מגישים תגובה לתצהיר טרם מועד ההוכחות. ביהמ"ש קבע סדר הגשת התצהירים ורק אם יש לך להוסיף פרט כלשהו לתצהיר שלך את יכולה לעשות כן לפני מועד ההוכחות ולאחר קבלת רשות מביהמ"ש. כמו כן ככל שהינך מעוניינת להפריך את טענותיו הרי שזוהי מטרת דיון ההוכחות, להעמיד את בן זוגך לשעבר על שקריו.

מקווה שסייעתי לך בעצתי,

בברכה,

עוה"ד הילה זיסמן
מרח' יפו 102, חיפה
04-8511525




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו