צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  מזונות ילדיםבתיה 11:51 24/04/2012
אני עומדת להתגרש וברצוני לדעת כמה מזונות מגיעים לי יש לי 2 ילדים אחד בן 5 ואחד בן 3 בעלי מרוויח 22000 ש"ח נטו ועוד יש לו רכב חברה כולל כל ההוצאות יש לנו בית עליו אנו משלמים משכנתא של 4,000 ש,ח ועל גנים אנו משלמים בערך 4,000 ש,ח בחודש מה סדר גודל של המזונות אותם אני אמורה לקבל הסכמנו ביננו שאגור בבית עוד כ-10 שנים
   גובה המזונותעוה"ד הילה זיסמן 20:23 30/04/2012
היי בתיה,
אפתח ואומר כי אין די בנתונים אשר הובאו על ידך כדי לקבוע שיעור דמי המזונות וממילא, זיכרי בהליך כולו כי עוה"ד יכול ליתן השערה בהתאם לניסיונו, יחד עם זאת, הקובע הינו ביהמ"ש הדן בתביעה ומקבל מלוא הנתונים לידיו.
יחד עם זאת, שעה שהאב מחוייב בדמי המזונות ביהמ"ש לרוב פוסק סכום בגין צרכים הכרחיים של הקטינים, לרבות, ביגוד, הנעלה, כלכלה ומדור ובנוסף מחייב האב בהוצאות חינוך ובהוצאות רפואיות, כאשר חלוקת הנטל בהוצאות אלה בין ההורים תלוייה ביחס שבין הכנסותיהם.
כמו כן ועל מנת לסייע לך ככל שניתן במסגרת זו אציין כי הינני סבורה כי דמי המזונות אשר צריכים להיפסק במקרה שלך הינם דמי מזונות שהינם מעל למינימום הקבוע בפסיקה (לידיעה, המינימום כיום עומד עלכ- 1,350 ש"ח לקטין לא כולל 40% הוצאות מדור וכמובן לא כולל הוצאות חינוך והוצאות רפואיות).

מקווה שסייעתי וכמובן שאין באמור כדי להוות תחליף לקבלת ייעוץ משפטי.


בברכה,
עוה"ד הילה זיסמן
052-5686689




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו