צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  גירושין איך מתחילים?ליאת 15:43 24/04/2012
אני נשואה כ-6 שנים ויש לי ילד בן 3 בעלי לצערי אדם לא אמין, לא עוזר עם הילד אקצר ואומר שאני אמא חד הורית בסטטוס נשואה. ניסיתי ודיברתי איתו מס' רב פעמים שנלך לטיפול זוגי וכו' הוא לדבריו רוצה להתגרש (תפסתי אותו כמה פעמים מנהל קשרים עם נשים אינני יודעת האם קרה משהו מעבר לקשר טלפוני אבל הקשריםנעשו גם עם השכנות בסביבת המגורים) לדבריו תמיד יהיה כזה ושהוא איננו רוצה אותי ומעדיף להיות עם נשים אחרות... עד היום לא הלך והגיש בקשה לגירושין יש לי תחושה שמשהוא רע מנחה אותו והוא מנסה בכל דרך שהגירושין יבואו ממני ולכן כ"כ רע אלי מילולית ופוגע באופן שותף ומחפש נשים אחרות.
השאה שלי היא כזו מה עלי לעשות? איך להגיש בקשה לגירושין ולעשות את זה חכם, כי נראה לי שהוא מבשל משהו פעם נחמד ופעם לא? אני לא רוצה לפגוע בילד ולכן עד עכשיו ניסיתי לשמור על משפחה נורמטיבית מה שלא צלח בעקבות בעלי ומעשיו. אני עוברת המון ריצות עם הילד לרופאים ועיכוב התפתחותי ולא רוצה לגרום לא נזק כי הרי הוא כ"כ רוצה את אבא שלו בתמונה ובסביבתו.
עיזרו לי בבקשה לא יודעת למי לפנות.
ליאת
   תשובהמנהל הפורום 09:43 29/04/2012
ליאת שלום,

את מתארת מצב די מורכב.
תיאור של בגידה מתמשכת, חוסר אמינית (לא ברור אם גם לעניין הכלכלי) וכו'.
אני מציע שלא "תמהרי לפתוח תיק ברבנות", כפי שבעלך שמנסה להובילך.
אני מציע שתקבלי ייעוץ, ויפה שעה אחת קודם.

אין תשובה זו מהווה תחליף לייעוץ מעורך דין.

בברכה,

מנהל הפורום
____________

www.forgetit.co.il




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו