צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום גירושין
מנהל/ת הפורום: עו"ד ערן עזרא
  חשוב מזונותרוני 22:31 15/01/2017
שלום, אני ואשתי מעוניינים להתגרש, יש לנו ילד אחד בן 10 חודשים. כתבנו הסכם גירושין שמקובל על שנינו מלבד החלק של המזונות שעליו יש לנו סכסוך. היא דורשת שאשלם לה עבור הילד 2,600 ש"ח בחודש+השתתפות חצי חצי בשאר הדברים (גן,בית ספר, חוגים וכ'ו) ואילו אני מסכים לשלם אך ורק 1,600 ש"ח + השתתפות חצי חצי בשאר הדברים. השכר החודשי שלי הוא 16,500 ש"ח ברוטו, נטו אני מקבל 9,000 ש"ח. אשתי מרוויחה נטו 4,000 ש"ח בחודש. מה סכום המזונות שאני צריך לשלם לה עבור הילד מידיי חודש לפי דעתך? חשוב לציין שהיא מתגוררת בדירה בבעלותה שנקנתה לה ע"י ההורים שלה לפני הנישואים כך שאין לה הוצאות של משכנתא/שכירות.
   תשובהעורך דין עזרא 10:28 16/01/2017
שלום רב,

דמי מזונות מורכבים מהיקף של רכוש, חובות, הלוואות, צרכי הקטין, רמת החיים, השתכרות כל אחד מכם (ברוטו ונטו), גובה שכר הדירה במקום בו הינכם מתגוררים ועוד. בכדי לקבל תשובה אני מציע לקבל ייעוץ ספציפי מעורך דין במסגרת פגישה. כך או כך, בשל המחלוקת שקיימת ביניכם יכול וראוי שתגשו להליך גישור במסגרתו תוכלו להגיע להבנות ראויות.

אין תשובה זו מהווה תחליף לייעוץ משפטי ספציפי מעורך דין.




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו