צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום סיפורי לידה
מנהל/ת הפורום: נועה ברקת
  הלל על הנס- סיפור הלידה של הללשיר 12:37 07/08/2011
בשבוע 27 גילו הרופאים שברחמי עובר קטן ולכן עברנו להריון בסיכון ולמעקב צמוד, עד שמחודש שמיני הגעתי פעמיים בשבוע לאולטרסאונד ומוניטור. הכל היה בסדר, הלל גדלה (יחסית...) עד שבשבוע 39+4, יום חמישי, הרופא שלח אותנו לזירוז כי היא כבר הפסיקה לגדול באותו קצב וחלה רגרסיה. התייעצנו עם ענת לביא, הדולה המקסימה שלנו והיא נתנה לנו שמן קיק לזירוז. הגענו לבי"ח, מוניטור ובדיקה ידנית "2.500" (הערכת משקל 2.400). לא זירזו להכניס ואנחנו חיכינו. בלילה לא נרדמתי והשמן התחיל לפעול עד שקראתי לאמא שאני נראה לי יולדת... לא בדיוק... ביום שישי הרופא כבר חשב לשלוח אותי הביתה לשבת אבל בסוף נשארנו. הגיעה שבת, התלבשנו יפה, אמרו לנו שאין לחץ אז הלכנו להתפלל בביכ"נ המהמם בהדסה עין כרם, לאכול ארוחת ערב של "עזר מציון". הבעיה היא שזה נפרד גברים נשים. זה לא מצא חן בעינינו אז החלטנו לארוז את האוכל ולעלות למחלקה. מיד כשהגענו (ותזכרו, לא היינו חייבים להגיע באותו זמן כי הרגשתי מצוין) אמרו שהתפנה חדר. אני לא רציתי כי כבר חשבתי ללדת טבעי (היו צירונים כל 10 דקות). בכל זאת ירדנו וקיבלו אותנו למוניטור אחרי בדיקה שיש פתיחה של 1 ו80% מחיקה "את מצוינת לזירוז". ממש לא רציתי... מוניטור שגרתי, אנחנו רגילים כבר ויודעים לתפעל. תוך כדי בעלי ואני מדברים ושוקלים זירוז מול טבעי. המוניטור מצפצף, אנחנו לא מתייחסים אבל בזווית העין אני רואה 80, 60, או או... המיילדת בלחץ "תתהפכי על הצד"! לוחצת על הכפתור מצוקה ובתוך 30 שניות הרופא בפנים "אנחנו שולחים אותך לקיסרי חירום". ידעתי שזאת הגזירה ומיד נרגעתי. המיילדת בידיים רועדות נורא וכולם בלחץ חוץ ממני. הכניסו אותי לחדר ניתוח בהרדמה מלאה. גם עבר לי בראש שאני יכולה למות אבל רק התפללתי שהתינוקת תהיה בסדר. הרגעתי שם את כולם- מליון מרדימים ורופאים. השפריצו עליי מהר חומר חיטוי והורידו לי את התכשיטים. ישנתי סוף סוף טוב... בשעה 21:45 נכנסתי לניתוח ובשעה 22:02 יצאה מתוכי התינוקת המהממת בריאה ושלמה ושוקלת.... 2.138 גרם.... בינתיים בחוץ בעלי והוריי המקסימים מתפללים נורא ורואים שהדופק נפל ונפל ונפל... מסתבר שחבל הטבור נכרך פעמיים סביב הצוואר והיה ממש סכנת חיים!! היה לנו נס גדול ונולדה לנו התינוקת המהממת שלנו- הלל, על שם הנס. תודה רבה לריבונו של עולם שהיה איתנו בכל רגע בלידה- ליד ה'- ולצוות המקסים של הדסה עין כרם שליווה אותנו כל התקופה ותפקד מצוין.
   לידה בהפתעהרחל 18:31 20/02/2012
   האם זאת תגובה על הכתבה שלי?שיר 07:22 21/02/2012
אכן זאת הייתה לידה לגמרי בהפתעה ורק אחרי 5 חודשים נפל לי האסימון שזאת "לידת בזק" שכל הזמן דיברתי עליה עם הדולה ולכן היה לי מאוד מאוד קשה להכיל את התינוקת והייתי במצב רוח מאוד ירוד בעקבות השהות האישית איתה.ברוך ה' היום אני כלכך אוהבת אותה!!
תודה!
   רחל 12:54 22/02/2012
זו אכן תגובה ללידה שלך...עשית לי אומץ לכתוב גם על הלידה שלי תודה!




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו