צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום אלימות במשפחה
מנהל/ת הפורום: זיו סופר
  עזרה דחופה לחברהאור 13:20 18/05/2010
שלום רב...
אני חייבת יעוץ דחוף כדי לעזור לחברה טובה שחיה בחו"ל ואני דיי כבולה ולא יכולה להגיש לה עזרה מהארץ. יש לי חברה שחיה בטקסס עם בעלה ושני ילדיהם. ילד בן 5 וילד בן שנתיים.
תוך כדי הנישואין החברה שלי הבינה שיש לה בעצם עסק עם בעל לא פשוט, בעל שמרבה לעבוד על מוחה פסיכולוגית, זה גם היה תחום עיסוקו כאיש קבע בצבא ארה"ב. הוא היה חוקר שבויים.
בעלה מרבה בהתפרצויות זעם, שאותם הוא מוציא על אשתו וילדיו מילולית ופיזית.
לפני שנה וקצת מרוב ייאוש חברה שלי נפלה נפשית והוא ניצל את הנפילה הזאת על מנת להכניס אותה לבית חולים לחולי נפש במשך שבוע....והיא היתה צריכה לקחת כדורים. חברה שלי היא בחורה מאוד חזקה, מאוד מודעת למה שקורה סביבה והיא אומרת בשיחה שהיתה לנו שהיא החליטה מעצמה להפסיק עם הכדורים להתחזק, כדי שתוכל עם הימים לצאת ולברוח מהבית עם הילדים.
היה מקרה בו הוא פרץ בזעם, אני לא אכנס לפרטים אבל זה הגיע למצב שהוא חנק אותה...כמו כן, הוא טוען בפניה שחינוך טוב זה דרך ידיים ותבינו לבד איך הוא מחנך את הילדים.
במקרה של החניקה היא הזמינה משטרה אבל מהסיבה שהבית רשום על שמו ושייך לו בעצם לא יכלו להוציא אותו מהבית.
בצורה שקטה היא ניסתה לקבל עזרה דרך מקלטים לנשים מוכות, אך נאמר לה שיש מקרים דחופים ממנה....כנראה שמבחינתם עד שחברה שלי לא תתאשפז בבית החולים או אפילו יקברו אותה זה יכול להמתין.
אתמול שוחחתי איתה ופשוט ישבתי עם דמעות בעיניים , איך אפשר לעזור לה היא והילדים שלה ממש כמו בני ערובה שמי שמחזיק בהם זה בעצם האבא. היא אומרת לי שהיא לאט לאט חוסכת בחשבון בנק בניפרד אבל בסופו של דבר זה רק לצאת מחוץ לבית כי אם היא רוצה להגיע לישראל עם הילדים היא חייבת אישור של האבא.
אני מבינה עכשיו כמה עזרה מגישים פה בארץ ושם היא כל כך לבד ולא חיה אלא שורדת תחת צל כבד של איום פיזי ומילולי מצד בעלה, כואב לי הלב ואני חייבת לנסות לעשות הכל, ולברר כל דבר שניתן לעשות על מנת לעזור לה...שתחזור בחזרה לארץ מולדתה. היא צעירה כל כך רק בת 30 והילדים....שעגדלו ויבינו שהם נולדו בבית לא בריא וילכו אחרי הדרך של אבא שלהם, פשוט נורא לחשוב על זה.
אני חייבת שתפנו אותי לגורמים שיוכלו ללעזור לי באמת....לחולל שינוי כי אני לא מוכנה לשבת בחיבוק ידיים עד שאשמע את הבורה המרה...כי זה כתוב על הקיר!
אני כבר מודה לכם נראש.....
   שלום.את צריכה לדבר עם הגורמים או אנשים קרובי משפחה שלך(אם יש)באמריקה ושהם יפנו אותה לארגונים.ד 11:20 16/09/2010




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו