צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  מרכז הערכהשיר 21:21 09/01/2008
ריני שלום
במסגרת חיפושי עבודה אני מזומנת ליום הערכה (דינמיקה וראיונות, ללא מבחנים אחרים) במכון קינן שפי, רציתי לדעת שני דברים בהקשר לזה:
1) הבנתי שתוצאות יום זה בעצם ישמשו אותי/מעסיקים פוטנציאלים לכל עבודה אחרת שאני אנסה להתקבל אליה בעתיד הקרוב. האם זה נכון ואיך זה עובד? זה די מרתיע אותי בלשון המעטה.
2) האם כדאי לדעתך להשתמש בספר הכנה של מכון נועם או דומיו לצורך ההכנה? הרי מדובר בדינמיקות קבוצתיות וכו... ולא למבחנים בכתב, האם התכוננות להתנהגות מסוימת לא מסרסת את המועמד/הופכת את ההתנהגות במיון ללא אמיתית עד כדי לא אמינה? מה דעתך בנושא?

חייבת לציין שעל אף רזומה לא רע,המלצות מצוינות וביטחון עצמי גבוה בהקשר של התאמה לתפקיד, אני מאמינה שאני אהיה חלשה מאוד במרכז הערכה מסוג זה.קשה לי עם זה שצריך לשחק משחק לעיני הבוחנים עם קבוצת אנשים שמתחרה איתי על אותו התפקיד.

בתודה שיר
   מרכז הערכהריני שניר 22:54 10/01/2008
הי שיר
אכן יום כזה הוא "לא כייף" בכלל אבל
ניתן ללמוד ממנו על התנהגות אנשים
לגבי שאלתך הראשונה- תוכלי להשתמש בתוצאות של ההערכה במקומות עבודה אחרים רק אם תסכימי לכך, זוהי בחירה שלך- בתחילת יום ההערכה תקבלי מספר והוא זה שישמש אותך באם אם תרצי. בכל אופן את יכולה עבור תשלום לקבל פידבק על ההערכה שנעשתה לך ואז לבחור אם את רוצה לתת זכות למקומות אחרים להשתמש במידע הזה. (לעניות דעתי לפעמים זה שווה במקום לעבור שוב מרכז כזה)
לגבי השאלה השניה- אני רוצה להרגיע אותך שכולם אבל כווווווווווולם מרגישים כמוך לגבי מרכזי הערכה (אפילו אני) זהו יום מלחית ולא נעים אשר שם אותך תחת זכוכית מגדלת ואת יוצאת ממנו בסופו של גבר ללא פידבק כך שנשארים תלושים. אבל וזה אבל גדול את יכולה להערך ליום כזה- וכן אני ממליצה להתכונן אליו אם זה בספרי הכנה של כל מיני מכונים ואם זה בקריאה ושיטוט באינטרנט (יש למכונים הגדולים אתרי הדרכה למינהם)
והכי חשוב! לזכור שאת לא היחידה שמרגישה כך באותו היום ולהיות הכי במיטבך שאת יכולה (לדאוג להביא כדור נגד כאב ראש לסוף היום) ולקחת בחשבון שתוצאות היום הזה משקפות את הנקודות החלשות אך גם את החזקות יותר

בכל מקרה בהצלחה
ריני




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו