צור קשר פורומים חנות אינדקס פוסטפרטום הצילו צירים מאמרים חדשים ראשי
פורום ייעוץ קריירה
מנהל/ת הפורום: ריני שניר
  רוצה להתייעץ בנוגע ל-follow upמחפשת עבודה 10:12 25/06/2007
הי ריני!
אני כרגע אנונימית, אבל בעבר יעצת לי ועזרת מאוד.
אני מעתיקה שאלה ששאלתי בפורום הראשי, מקווה לשמוע את תשובתך:
אני בשלבי חיפוש עבודה, עוזבת מקום עבודה נוכחי בעוד כמה חדשים.
יש לי כמה הצעות בשלבים התחלתיים. הצעה אחת מוצאת חן בעיני יותר מהאחרות והייתי מאוד רוצה שזה יצליח.
הייתי בראיון לפני שבועיים. זאת חברת סטארט-אפ שנמצאת עכשיו בשלב גיוס השקעה שיקח משהו כמו חודש, ואם יצליח תיפתח מחלקה חדשה אותה אני אנהל אם אקבל את העבודה. תפקיד בכיר.
עכשיו אני מתלבטת אם "לנדנד" להם, רק כדי לוודא שהם זוכרים אותי, עדיין מעוניינים בי וכו', וטרם חזרו אלי רק כי הם עסוקים מעל הראש בגיוס ההשקעה.
המנכ"ל אמר לי בראיון (לפני שבועיים) שהם התכוונו להתחיל לראיין אנשים רק בעוד חודש, אבל קורות החיים שלי וגם היוזמה שלי מצאו חן בעיניו לכן הזמין אותי מיד, אך הצעה קונקרטית תוכל להיות רק אחרי אותו חודש.
עם זאת, פרט לראיון עם המנכ"ל, שלב שהייתה לי הרגשה טובה מאוד לגביו, אני צריכה להפגש גם עם אנשים טכניים ומנהלים אחרים, כך שהיתה לי הרגשה שהתהליך הולך להמשיך במקביל, אני אפגש עם מי שצריך, וכשיעבור החודש, בהנחה שהגיוס יצליח, אקבל את התפקיד. לא ציפיתי את החודש הזה פשוט לחכות בחיבוק ידיים, מכמה סיבות:
1. לעשות "דריסת רגל". כך שבסוף החודש לא יתחילו לראיין עוד אנשים לאותו תפקיד.
2.לדעת מה קורה איתי, בכל זאת - מדובר בעבודה.
3.יש לי כאמור עוד כמה הצעות. בראיון הוא שאל אותי אם יש ואמרתי שכן, אבל ההצעה שלו מאוד נראית לי, לכן אנסה לעכב את התשובות לאחרים, והוא ענה שבאמת היה מבקש אם אני יכולה לעכב אותן קצת.

יצא ארוך, אבל למי שקראה עד כאן, מה אתן אומרות - להתקשר לשאול אם יש חדש? להתקשר לבקש לקבוע פגישה עם מי שצריך? להתקשר להתעניין איך מתקדם הגיוס? לשלוח מייל? לא לעשות כלום?
   הי ריני 10:21 25/06/2007
מורכב כמו בכל חיפוש עבודה
אני חושבת שאת צריכה להרים טלפון זה גם משדר רצינות וגם מקצועיות ולהגיד שאת מאוד מעונינת להמשיך בתהליך בעיקר כי בתהליכים אחרים את מתקדמת ומרגישה שאת מגיעה לקו הסיום. השיחה צריכה להיות עניינית רצינית ומאוד מקצועית, אשמח להדריך אותך בטלפון (אם תרצי). אני חושבת שאם את באמת מתכנסת בתהליכים אחרים אין סיבה שלא תמצי את התהליך הזה, מייל לא נראה לי רציני מספיק כי אין כמו שיחה עם הצד השני שמחייבת איזהי תגובה ככה גם תוכלי ללמוד על מצב התקדמות הענינים שם, סטארט אפים כדרכם של סטארט אפים נוטים "להיגרר" בגלל כל מיני סיבות החל מגיוס כספים, ניהול התקציב בפועל, חוסר בשלות ניהולית וארגונית והרבה התברברויות בדרך עד שמבינים מה באמת רוצים לגייס, ולכן חשוב שתשמעי במו אוזנייך מה קורה שם כי יכול להיות שאת במקום אחד והם במקום אחר (אני כמובן מאחלת לך שהם במקום שמתאים לך). אשחמ אם תעדכני בהמשך
ואם יש לך עוד שאלות וכו' אשמ חלענות גם כאן וגם בכל אמצעי אחר
בהצלחה
ריני
   תודה, ריני! התקשרתימחפשת 12:52 25/06/2007
הוא אמר שהפרטים שלי אצלו והוא רואה אותם כל יום (לא שכח ממני), אך בשלב זה הוא לא איש בשורות ולא יכול להבטיח כלום וגם לא מקדם שום תהליך של קליטה כי הם עמוק עמוק בשלב הגיוס.
אמר גם שהוא מתאר לעצמו שאני מבררת כי יש לי דברים אחרים, ושהוא לא יכול לומר לי לדחות אותם, שוב כי הוא לא יכול להבטיח כלום, אבל ביקש מאוד שאודיע לו אם אני הולכת על משהו אחר.
אמר שדברים יכולים פתאום לקרות ולהיות רלוונטיים ודחופים מהיום למחר, אבל, שוב, כרגע אין לו"ז.
ביקשתי שיודיע לי על כל שינוי או התקדמות לכאן או לכאן.

בגדול לא נשמע שיש שינוי, שהוא פחות מעוניין בי וכו', אבל קצת הפריעה לי הנימה המסויגת, למשל בניסוח "תהליך קליטת מועמדים" ולא "הקליטה שלך". כלומר כל הזמן דיבר באופן כללי.

בכל אופן אני חושבת שטוב שהתקשרתי להזכיר את עצמי ולהביע עניין.
   טוב שהתקשרתריני 13:30 25/06/2007
ואני רוצה לעודד אותך ככה זה ב-SU הכל מאוד נע ונד בתדירות מאוד גבוהה
טוב שהתקשרת ככה הוא גם יודע שאת רצינית
האם מותר לשאול מה את מחפשת??? או רמז באיזה תחום אולי אוכל גם לעזור
רק אם מתאים לך כמובן
בכל אופן שמחה בשבילך שהמתח הזה ירד
ריני
   רינימחפשת 18:51 25/06/2007
תודה רבה על ההתענינות!
אשמח לתת לך פרטים במייל, אם מתאים לך.
ורדי
   בטחריני שניר 19:24 25/06/2007
תחליפי את הסימן ב-@
rini.snir#gmail.com




שיווק באינטרנט   ניוזלטר דיוור אלקטרוני   בניית אתרים   תקנון ותנאי שימוש © כל הזכויות שמורות לאמנות הלידה  יצירת קשר   מנשא לתינוק   מצאי דולה   מי אנחנו